הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו יורק: אוטובוס תלמידים התנגש בבית
מסיבה שטרם התבררה, נהגת אוטובוס ההסעות איבדה את השליטה עליו והתנגשה בבית בלונג איילנד; הנהגת וחמישה תלמידים צעירים נפצעו, אך משרד החינוך במחוז מרגיע: "השמירה על ביטחונם של התלמידים היא העדיפות העליונה שלנו". רק לפני חודש נהרגו 2 בני אדם בתאונת דרכים דומה בניו ג'רזי

חמישה תלמידים צעירים פונו לבית החולים לאחר שהיו מעורבים בתאונת דרכים בדרכם לבית הספר. אוטובוס ההסעות של הילדים התנגש בבית בעיירה אמיטיוויל (Amityville), הממוקמת בלונג איילנד. מבית החולים המקומי נמסר כי הגיעו אליהם שישה פצועים, נהגת האוטובוס וחמשת התלמידים, שכולם מאושפזים עם פציעות קלות בלבד. נזק כבד נגרם הן לאוטובוס והן לבית.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



האוטובוס היה בדרכו לבית הספר היסודי James E. Allen, אך התנגש בבית מסיבה שאינה ברורה בשלב זה. משרד החינוך במחוז פרסם הודעה מיוחדת, בה נכתב כי "הודעה נמסרה לכל ההורים שילדיהם היו על האוטובוס בעת התאונה, וכל הפצועים הועברו לבית החולים עם פציעות קלות. השמירה על ביטחונם של כלל התלמידים היא העדיפות העליונה שלנו", כלשון ההודעה. בעבור ההורים באזור ניו יורק, מדובר בתופעה מדאיגה מאוד שכן רק לפני כחודש התרחשה תאונה עם אוטובוס המסיע תלמידים בניו ג'רזי, בה נהרגו שני בני אדם.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE