הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ראשי ערים לממשל טראמפ: בטלו האיסור הפדרלי על מריחואנה
שבעה ראשי ערים, בעיקר ממערב המדינה, הכריזו השבוע על יצירת קואלציה חדשה שמטרתה לגרום לממשל הפדרלי לבטל החוק שאוסר על צריכת מריחואנה; ראש עיריית דנבר: "יש לנו הניסיון הדרוש לסייע לקונגרס לקחת את הצעד הנכון". ראש העיר בפורטלנד: "האיסור נכשל בכל הרבדים"

ראשי ערים מ-7 ערים גדולות שבהן החוק מתיר לעשן מריחואנה הודיעו אתמול (ב') כי יצרו קואליציה חדשה שמטרתה לדחוף את הממשל הפדרלי לכך שתבטל את החוק הפדרלי, שמגדיר את המריחואנה כסם מסוכן, בדומה להרואין או קוקאין. כזכור, לפני מספר ימים התבטא נשיא ארה"ב, דונאלד טראמפ, והבהיר שהוא צפוי לתמוך בהצעת החוק לביטול האיסור הפדרלי


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



ראשי הערים מגיעים מחמש מדינות: קולורדו (דנבר), וושינגטון (סיאטל), אורגון (פורטלנד), קליפורניה (סקרמנטו, סן פרנסיסקו ולוס אנג'לס) ונבאדה (לאס וגאס), שכולן הן מדינות הנחשבות לידידותיות למעשני המריחואנה. ראשי הרשויות נפגשו בוועידה של ראשי הערים שנערכה השנה בבוסטון, שם יצאו בקול אחיד כנגד החוק הפדרלי: "כראשי ערים שהצליחו להכניס ולנהל את תעשיית המריחואנה בערים שלנו, יש לנו הניסיון הדרוש שיכול לסייע לקונגרס לקחת את הצעד הנכון לעבר התמיכה בראשויות המקומיות, בפנינו עומדים אתגרים משותפים", אמר מייקל הנקוק, ראש העיר של דנבר. 

טד ווילר, ראש עיריית פורטלנד, אמר כי תעשיית המריחואנה מספקת מקום עבודה בעבור עשרות אלפים ויוצרת הכנסה של מיליוני דולרים באמצעות המסים. "האיסור על מריחואנה נכשל. הוא נכשל בשמירה על ילדינו, הוא נכשל בנושא אכיפת החוק ובעיקר נכשל בקהילות של בני מיעוטים, שעומדים לדין על אחזקה של כמויות קטנות של מריחואנה", הוא אמר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE