הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פניית פרסה: יצרנית התרופות פייזר לא תעלה מחירים
בתחילת החודש הועלו המחירים של עשרות תרופות שמייצרת פייזר, אך שלשום הנשיא טראמפ תקף אותה בטוויטר. בעקבות כך, החברה נכנעה ללחציו והחליטה לדחות את העלאת המחירים עד סוף השנה; הנשיא: "משבחים את פייזר על ההחלה ומקווים שחברות נוספות יפעלו כך"

יממה בלבד לאחר שהנשיא טראמפ תקף אותה בטוויטר, אתמול הודיעה יצרנית התרופות פייזר כי היא דוחה את העלאת המחירים בשל המתקפה הנשיאותית. הודעה זו מגיעה לאחר שנערכה פגישה בין הנשיא טראמפ, שר הבריאות ומנכ"ל פייזר. "פייזר מסירה את העלאת המחירים כדי שאמריקאים ישלמו פחות. אנחנו משבחים אותה על החלטה זו ומקווים שחברות נוספות יפעלו כך", צייץ הנשיא. פייזר מצדה טענה שההחלטה נבעה "לאחר דיון מעמיק עם הנשיא".


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חברת פייזר, נכנעה ללחץ הנשיאותי (צילום: Shutterstock)


כזכור, בתחילת החודש הועלו המחירים של כ-40 תרופות שונות וכעת פייזר החליטה להעניק יותר זמן לממשלה לעבוד על תוכנית רחבה יותר שיכולה לסייע לכלל יצרניות התרופות. התרופות השונות יימכרו תחת המחיר הישן, שהיה בתוקף בחודש יוני האחרון, "מהר ככל הניתן", כך על פי החברה. עוד ציינה פייזר כי מחירון זה יהיה בתוקף עד סוף השנה הנוכחית או עד החלת התוכנית החדשה של טראמפ, מה שיגיע קודם.


הנשיא טראמפ, שיבח את דחיית העלאת המחירים (צילום: Shutterstock)


יממה לפני התפנית המפתיעה של פייזר, החברה עוד טענה שהיא עורכת "שינויים קטנים בלבד" בעבור עשירית ממוצריה, אך נאלצה לחזור בה בעקבות הלחץ הרב שהופעל עליה מהבית הבלבן. בתעשייה התרופות לא התרשמו מהמהלך של פייזר, שכן הוא רק דוחה את העלאת המחירים ולא פותר את העניין לתמיד.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE