הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: נעצר החשוד בתלישת פאות של נשים חרדיות
שלוש נשים מאזור נורת' הוליווד התלוננו על כך שאלמוני תקף אותן, הסיר את הפאה מראשן ונמלט לאחר שהחזיר אותה. האירועים התרחשו בסמוך ליום הכיפורים, אך רק השבוע הצליחה המשטרה לאתר ולעצור את החשוד, ששמו וגילו לא פורסם. למשטרה אין ספק אודות המניע של החשוד:

משטרת לוס אנג'לס עצרה השבוע גבר החשוד כי תלש פאות משלוש נשים חרדיות באזור לוס אנג'לס במהלך החודשים האחרונים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החשוד במעשים כנגד נשים יהודיות (צילום: משטרת לוס אנג'לס)

 

האירוע הראשון התרחש ביום הכיפורים האחרון באזור נורת' הוליווד. אישה יהודייה בת 80 הלכה ברגל באזור צומת השדרות בלאייר ובורבנק כאשר הבחינה בגבר העוקב אחריה. כאשר הגיעה לשד' צ'נדלר, הוא ניגש אליה, תלש את הפאה מראשה, חייך חיוך רחב והחזיר לה את הפאה לידיים, ומיד נמלט מהמקום.

בהמשך היום, אישה בת 36 הלכה האזור כאשר אותו הגבר חזר ועשה בדיוק את אותן פעולות שעשה קודם לכן, כך מסרה משטרת לוס אנג'לס. כעבור מספר ימים, החשוד ניגש אל אישה נוספת, בת 58, אשר העמיסה ציוד מוסיקה אל תוך מכוניתה בפינת השדרות לורל קניון ובורבנק. "הופה, אני מצטער", הוא אמר הפעם לאחר שתלש את הפאה מראשה.

כל השלוש גרות באותה השכונה, והמשטרה סבורה שהחשוד, ששמו לא פורסם, פעל ממניע אנטישמי: "החשוד תקף את הנשים בגלל הדת שלהן", כתבה המשטרה. האירוע המכוער מצטרף למספר אירועים נוספים שכוונו כנגד מטרות יהודיות ברחבי דרום קליפורניה, לרבות כתובת הנאצה שהתגלתה על בית כנסת במחוז אורנג' בשבוע שעבר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE