הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
המסמכים בחוץ: ד"ר פאוצ'י סייע למימון הקורונה - סיפק בעזרת ה-NIAID כספים לפיתוח נגיפי קורונה במעבדת ווהאן
המציאות עולה על כל דימיון, ועכשיו כל מי שכינה את הדברים 'תיאוריית קונספירציה' יהיה חייב להתנצל או לפחות לקרוא את המסמכים החדשים שנחשפו היום - פאוצ'י - אבי הנגיף

בוקר טוב לתקשורת הישראלית.

ברור לנו שלא תדווחו על האמת.

הרי השקר הוא אמנותכם.

בשביל זה אנו כאן.

אי שם לפני חודשיים, כשדוקטור אנתוני פאוצ'י צרח בביטחון על הסנאטור ראנד פול וקרא לו 'שקרן' כי הסנאטור האשים את ד"ר פאוצ'י בכך שמימן מחקר-מסוכן במעבדת ווהאן הנקרא "רווח תפקוד" ושמטרתו לייצר קורונה הניתן להעברה לבני אדם, הטענה נמוגה וכמעט לא דווח אודותיה.

עד מהרה הטענה תוארה בצורה נוחה כ"קונספירציה".

כעת, הודות למסמכים חדשים (כאן וכאן) שפורסמו באמצעות חוק חופש המידע האמריקאי אנו יודעים כי ארגון 'ברית EcoHealth' שהסתייע במימון ה-NIAID של פאוצ'י, ושבראשותו איש הקשר לווהאן, פיטר דאשק, אכן עסק במחקר לייצור נגיפי קורונה מבוססי SARS, שאושר כי הלה עלולים להדביק תאים אנושיים בתוך מעבדת ווהאן.

ואכן בכירים בעולם הרפואה האמריקאי לא שותקים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"זו מפת דרכים למחקר בסיכון-גבוה שיכול להוביל למגיפה הנוכחית", אמר גרי רוסקין, מנכ"ל ארגון Right To Know, החוקר את מקורות Covid-19 באמצעות ה-Intercept.

"המסמכים מבהירים כי קביעותיו של מנהל ה-NIH, פרנסיס קולינס, ומנהל ה-NIAID, אנתוני פאוצ'י, כי ה-NIH האמריקאי לא תמך במחקרי שיפור פתוגנים בווהאן אינם אמיתיים", הוסיף הפרופסור לכימיה מאוניברסיטת רטגרס, ריצ'רד ה. אברייט.

בקיצור המסמכים מעידים:

א. פאוצ'י שיקר לקונגרס

ב. הוא מימן מחקרי 'רווח תפקוד' (GoF) מסוכנים במעבדת ווהאן.

 

הפרופסור סיכם את הדיווח באומרו כי "שורת המסמכים כוללת שתי הצעות מענק במימון ה-NIAID, ועדכוני פרויקטים הנוגעים למחקר של EcoHealth, שנבדקו על רקע עניין מוגבר במקורות המגיפה". עוד מראים המסמכים כי מענקי ה-NIH האמריקאי לשנים 2014 ו-2019 שהגיעו לקרן EcoHealth התבססו על חוזי משנה למחקר במעבדת ווהאן והיו חלק מהמדיניות הפדרלית בשנים 2014-2017!. החומרים מאשרים כי המענקים תמכו בבניית נגיפי קורונה חדשים הקשורים ל-SARS ששילבו גן-ספייק מנגיף קורונה אחד עם מידע גנטי מנגיף קורונה אחר, ואישרו כי הנגיפים שהתקבלו עלולים להדביק תאים אנושיים.

המסמכים עוד מגלים כי המענקים שהגיעו ממשלם המיסים האמריקאי דרך ד"ר פאוצ'י, תמכו גם במימון נגיף קורונה חדשני הקשור ל-MERS ששילב גנים של ספייק עם מידע גנטי מנגיף קורונה אחר הקשור ל-MERS.

לבסוף, המסמכים מבהירים כי טענות פאוצ'י, כי ה-NIH וה-NIAID לא תמכו במחקר שכזה במעבדה בווהאן הם שקר גמור.

אלינה צ'אן, ביולוגית מולקולרית במכון ברייט, אמרה כי המסמכים מראים כי לברית EcoHealth יש סיבה להתייחס ברצינות לתיאוריית דליפת המעבדה.

"הם בעצם מציינים שהם יודעים עד כמה העבודה הזו מסוכנת. האם יש ל-EcoHealth את הרשומות האלה? ואם לא, כיצד הם יכולים לשלול תאונה הקשורה למחקר?".

 

עוד "קונספירציה".

24% לא
76% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE