הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ישראל חוגגת 75: ככה ירושלים, חיפה, תל אביב, ובאר שבע יחגגו עצמאות
ארבע הערים המרכזיות יתהדרו בשלל מופעים לצעירים, מבוגרים ומה שביניהם - הדגש השנה יהיה על זיקוקין שקטים - תשומת לב רבה תופנה לאביב גפן שביקש להופיע למרות השבעה של אביו, בלא כסף, ובמטרה לאחד את העם בימים אלה

ב-19:45 עם נעילת אירועי יום הזיכרון האבל שירד על העם והארץ יתחלף ברינה וחג העצמאות ה-75 של מדינת ישראל ייחוג ברחבי הארץ.

מהכרמל ועד הנגב, ריכזנו עבורכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על המופעים הבולטים בערים המרכזיות של ישראל (שאגב, בתוכם חיה קרוב לרבע מאוכלוסיית המדינה).

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אביב גפן (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)

(אביב גפן, יופיע בתוך השבעה של אביו עם אישור של רבו - צילום: תומר נויברג, פלאש 90)

ירושלים

הבירה חוגגת יום עצמאות עם מגוון במות בכל רחבי העיר כשלראשונה, עיריית ירושלים החליטה להפעיל זיקוקין די-נור שקטים בשכונות השונות בעיר.

העיר הגדולה בישראל תתהדר ב-3 במות מרכזיות ב'מרכז העיר'.

בין השעות 21:00 ועד 03:00 תתכוננו לרעש בבמה המרכזית כאשר מרינה מקסימיליאן בלומין, והלהקה המזוהה ביותר עם העיר 'הדג נחש' יארחו את נופיה ידידיה, עידן עמדי, אנה זק, רביב כנר, סקאזי (לחובבי הטראנסים) ואור בן עטר.

ב. לא הרחק משם בכיכר ציון בין השעות 21:00-03:00 יתקיימו מגוון הופעות בהנחיית תמיר בן ברוך - תמיקס.

הדגש יהיה על מוזיקה מזרחית וים-תיכונית עם ההרכבים המובילים 'אתניקה ואבי מוטרו', ליאור עמדי, אתי לוי, מאיה סול, איציק קלה, דודו אהרון ונסרין.

3.  בכיכר ספרא - חובבי הז'אנר הארץ-ישראלי המסורתי יוכלו להנות מבמת הופעות וריקודי-עם.

בין השעות 21:00-00:00: תופיע להקת הגרוב הישראלי לצד אביבה אבידן וירדנה ארזי.

ובין השעות 00:00-03:00: רוקדים עצמאות - חגיגות וריקודי-עם לכל המשפחה עם מיטב המרקידים ירון בן שמחון, שרית דורון, הילה מוקדסי ומימי קוגן.

 

תל אביב

העיר ללא הפסקה החליטה גם היא להפעיל זיקוקין שקטים תוך התחשבות באוכלוסייה הסובלת מפוסט טראומה ובבעלי החיים.

א. בבמה המרכזית בספורטק צפון 'ציונה פטריוט' מלכת הדראג תנחה את הופעתו המדוברת רבות של אביב גפן והתעויוט, כמו גם את מופעיהם של נגה ארז, אלון אולארצ'יק ומזי כהן, מארינה מקסימיליאן, ודי.ג'יי דרוויש.

מסיבת ריקודים בניצוחם של די.ג'יי תומר מייזנר, דיג'יי פנדה לצד דוכני מזון ומשקאות תתקיים לאחר מכן. הבונוס - מספר מופעי זיקוקין די-נור שקטים:  ב-20:45, 22:40, 23:40, 01:30 - כך שבטוח לא תפספסו.

ב. מי שמחפש פעילות יותר משפחתית יוכל למצוא אותה בפארק דוידוף

החל מהשעה 20:00, תופיע להקת טררם! לצד הזמרת מרגול, להקת צופי תל אביב (במופע לכל המשפחה), עם מופע לייזר מרהיב, ופעילות לקטנטנים.

ג. פארק מנחם בגין (פארק דרום)

ומה עם הרוצים כמיטב המסורת התל-אביבית ''להתקרחן''?. ובכן החל בשעה 20:00, בפארק מנחם בגין לצד הופעה של יובל דיין יופיע די-גיי' סקאזי (שכבר ראינו בירושלים) ועוד אקשן הצפוי בבימת הנוער החל מהשעה 23:00: עם הראפר פלד, נורוז, די.גיי' קיטי, די ג'יי ציונה תג'ר ומופעי זיקוקין די-נור שקטים בשעות: 22:00, 23:00.

ובחיפה

א. על הבמה המרכזית בעיר הכרמל, ברחוב העצמאות שבעיר התחתית יופיעו החל מ-20:00 בערב: ברי סחרוף, נורוז, אדיר גץ, בניה ברבי ונונו.

ב. בבמת "גן האם" שבמרכז הכרמל החל מ-20:10 המופע לילדים "חיפזון וזהירון" יעלה, ולאחריו תופיע הזמרת אגם בוחבוט.

ג. בגן "אופירה נבון" הצדעה לאומנים חיפאיים מקומיים ובהמשך הערב "סוזי סופרייז" והיללי, וההרכב הים-תיכוני "הפרויקט של רביבו".

ד. החוגגים בבמת "אח"י אילת" שבקריית-חיים ייהנו בתחילת הערב מהופעות של אומנים חיפאיים, ממופע הילדים "אופק קסם של ילד". בהמשך הערב, יופיעו, בזה אחר זה, עומרי סבח, אגם בוחבוט, נרקיס, אביהו פנחסוב ואושר כהן.

 

 ברי סחרוף  (צילום: מנש כהן) 
ברי סחרוף - יגיע לחיפה. (צילום: מנש כהן)

 

באר שבע

א. בירת הנגב תתהדר בריכוז יוצא דופן של מופעים איכותיים שיעלו בבמה המרכזית של רחבת העירייה - ליאור נרקיס, נוי פדלון, להקת טיפקס ולראשונה מופע זיקוקין שקטים ורחפנים.

ב. בנוסף תתקיים במת ילדים ברחבת המשכן לאומנויות הבמה עם מני ממטרה, במבי הליצן, להקות המחול העירוניות, דיג'יי יגל סופר.

ג. במת שנות ה-60 במתחם המוזאונים הופעה של להקת ההדים ומסיבה עם די-ג׳יי גיא פילו.

 

טיפקס (צילום: מיה ברקאי)
 
טיפקס (צילום: מיה ברקאי)
 
למחרת בבוקר ב-09:00 בבוקר יחל טקס מצטייני הנשיא, בבית הנשיא שבירושלים.
 
לאחר מכן ב-09:30 יחל מטס חיל האוויר בשמי הארץ.
 
ב-11:00 יפתח חידון התנ"ך העולמי לנוער.
 
וב-18:30 יתקיים טקס חלוקת פרס ישראל בנוכחות ראש הממשלה, נשיא המדינה, ושר החינוך.
 
0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE