הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מיליוני אמריקאים מתכוננים: "סופת-השלגים הקשה שארה"ב ידעה מזה שנה ויותר בדרך"
מערכת חורפית עזה עולה בשעות אלה מאזור קרוליינה הדרומית ועושה דרכה דרך ווירג'יניה כשהיעד שלה היא מדינת מיין - אז מה צפוי לנו? רבע מטר של שלג, סופות גשמים עזות, ובעיקר זמן רב להתחמם בתוך הבית. ואם לא די בכך, מספר חזאים מזהירים - "שבוע הבא משהו גדול עוד יותר צפוי"

‏מיליוני אמריקאים מקרוליינה הדרומית ועד מיין בקצה הצפוני נתונים כעת תחת אזהרת מזג אוויר חורפית לקראת מה שעשויה להיות סופת השלגים הגדולה ביותר שתכה באזור מרכז האוקיינוס האטלנטי וצפון-מזרח ארה"ב בשנה האחרונה.

‏‏

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Kristin Murphy/The Deseret News, via Associated Press)

 

נכון ליום שישי בשעות הערב (שעון ניו יורק) הסופה מתפתחת לאורך חוף המפרץ הדרומי. 

על פי מודלים ממוחשבים לחיזוי, ערים מרכזיות לאורך מסדרון ה-I-95 בצפון-מזרח המדינה צפויות ''להימלט'' מעיקרי השפעתה של סופת השלגים (לא מה שחובבי השלג רוצים לשמוע).  עם זאת, אזורים אחרים בצפון-מזרח יחוו למעלה מ-30 סנטימטרים של שלג כש‏המערכת צפויה לחצות את דרום-מזרח האוקיינוס האטלנטי אל תוך מרכז האוקיינוס האטלנטי במהלך הלילה שבין שישי לשבת.

‏החדשות הטובות הן שהסופה תסיים בכך 'בצורת' שלג-רב שנתית בכמה מאזורי המטרו הגדולים של ארה"ב.

‏רוב קרולאן, הבעלים של 'Hometown Forecast Services', סיפר ל'בלומברג' כי הגשם צפוי להגיע לניו יורק במהלך יום שבת, כאשר הסופה תתחזק בשעות הלילה, וכי בצפון ניו ג'רזי, אזור עמק ההדסון, ובחלקים מקונטיקט עשויים לרדת בין 6 עד 10 סנטימטרים של שלג. כמו כן, גם אפ-סטייט ניו יורק וחלקים מפנים ניו אינגלנד עשויים לחוות את הסופה עם לא פחות מאשר 25 סנטימטרים של שלג בקצה הצפוני של ניו אינגלנד ואפ-סטייט. ‏

‏קרולאן הדגיש: "זה השלג הטוב ביותר שראינו מזה יותר משנה ברבים מהמקומות האלה". ‏

ואם זה לא מספיק - ישנם התוהים ‏האם צפויה עוד סערה נוספת במהלך השבוע הבא? ‏

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE