הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
יד ביד: הבן של קים קרדשיאן ליווה את מסי למגרש
סיינט בן ה-8 היה סוג של אורח כבוד במשחק בין אל.איי גלקסי ואינטר מיאמי, שכן הוא הגשים חלום כאשר ליווה את אחד השחקנים האגדיים ביותר אל המגרש

הבן של קים קרדשיאן וקניה ווסט, סיינט בן ה-8, זכה לעלות למגרש הכדורגל בעודו אוחז בידו של השחקן האגדי – ליונל מסי.

הרגע המרגש עבור הילד הצעיר אירע ביום ראשון בלילה, כאשר הקבוצה של מסי, אינטר מיאמי, הגיעה ללוס אנג'לס למשחק נגד אל.איי גלקסי במגרש Dignity Health.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

כל שחקני הכדורגל עלו למגרש אוחזים בידם של ילדים מקומיים – וכך גם מסי.

האמא הגאה קים פרסמה סרטון של בנה, וכתבה: "סיינט מוביל את מסי למגרש הלילה במשחק אל.איי גלקסי נגד אינט מיאמי!!! הוא חי את החלום!".

כוכבת הריאליטי בת ה-43 הוסיפה תמונות של בן ה-8 וחבר שלו צופים במשחק, ועל הדרך הודתה לקבוצת הכדורגל של לוס אנג'לס על "הגשת כל החלומות שלהם".

 

 

אבל כמו על כל דבר שקים עושה, גם בהגשמת חלום לבנה היא ספגה ביקורת.

"מדברים על פריבילגים. מקווה שהוא בכלל יכול לבעוט בכדור", כתב גולש אחד, כאשר אחר רשם: "יהיה נחמד אם איזה ילד שבאמת ראוי לו יקבל את ההזדמנות הזו. לא מישהו בר מזל שנולד למיליארדרים". בתגובה אחרת נכתב: "מה שכסף יכול לקנות".

אבל לא כולם היו קטנוניים. "אנשים שכועסים על זה הם פתטיים. אם הייתם יכולים לעשות את זה עבור הילד שלכם, כולכם הייתם עושים. קים יכולה, והיא עשתה את זה".

עם כל ההתרגשות, זו לא הפעם הראשונה שסיינט פוגש את מסי. ביולי אשתקד, קים שיתפה תמונה של בנה עם כוכב הכדורגל לאחר הופעתו הבכורה בקבוצת אינטר מיאמי, אז קראה לזה "היום הטוב ביותר בכל חייו".

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE