הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חדשות טובות למשקיעי גוגל? "אפל עשויה לרכוש את תוכנת Gemini לשימוש בכל מכשירי האייפון החדשים"
בעוד הידיעה מסמנת על חדשות טובות עבור 'אלפבית', הרי שהיא גם מעידה כי מאמצי פיתוח ה-AI של אפל מפגרים במידה מאחורי הדיווחים האופטימיים שנפוצו באחרונה

אפל נמצאת ב"משא ומתן פעיל" לצייד את מכשירי האייפון שלה במנוע הבינה המלאכותית הגנרטיבי של גוגל, כך דיווחה רשת 'בלומברג ניוז' ביום שני, תוך ציטוט אנשים המעורים בנושא.

העסקה האפשרית מעידה על כך שטכנולוגיית הבינה המלאכותית של אפל נותרה נחותה מזו של מתחרתה.

"שתי החברות נמצאות במשא ומתן פעיל כדי לתת לאפל רישיון ל-Gemini שתפעיל את התכונות החדשות שיגיעו לאייפון השנה", מסרו המקורות שהוסיפו כי אפל גם קיימה לאחרונה שיחות עם חברת OpenAI.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

עוד נאמר כי בעוד השיחות בין אפל וגוגל נמשכות, יתכן שהעסקה לא תושלם עד חודש יוני, לאחר שיצרנית האייפון תערוך את ועידת המפתחים העולמית שלה.

קיימת גם אפשרות אחרת שההסכם בין שתי ענקיות הטק לא יתממש, ו/או אפל תחפש מספר שותפים אחרים לבניית צ'טבוט ייחודי משל עצמה.

"עסקה תעניק ל-Gemini יתרון של מיליארדי משתמשים פוטנציאליים. אבל גם עשויה להעיד כי אפל לא כל כך התקדמה עם מאמצי ה-AI שלה כפי שיש אשר קיוו. הדבר גם עלול לעורר ביקורת מכיוון רשות ההגבלים העסקיים על פעילות שתי החברות" נכתב בבלומברג. עם זאת, נכתב, "שני הצדדים טרם החליטו על התנאים או על איך למתג הסכם אפשרי. וגם לא סיכמו כיצד ייושם במידה וייחתם".

בחודש שעבר, מנכ"ל אפל, טים קוק, הצהיר כי החברה רואה "פוטנציאל לפריצת דרך מדהימה עבור AI גנרטיבי, וזו הסיבה שאנו משקיעים כעת באופן משמעותי בתחום זה".

"אנחנו מאמינים שהדבר יפתח הזדמנויות טרנספורמטיביות עבור המשתמשים שלנו בכל הנוגע לפרודוקטיביות, פתרון בעיות ועוד", אמר קוק והוסיף שהכרזה גדולה בנושא AI תוכננה להמשך השנה.

בינתיים, נותר רק לחכות - מה שכן, המניה של חברת האם 'אלפבית' הגיבה היטב לחדשות וקפצה ב-3.5% בשעות הטרום-מסחר של יום שני בבוקר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE