הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מיליארדר ממיאמי נלקח להערכת בריאות נפשית – לאחר שפרסם סרטונים מטרידים
איל הנדל"ן פטריק קרול תיעד את עצמו מחוץ לאחוזה היוקרתית שלו עם כובע של MAGA ורובה ציד, יורה באוויר מספר פעמים. המשטרה דרשה ממנו להפקיד את כלי הנשק שלו ולבצע בדיקה נפשית

המיליארדר פטריק קרול, טייקון נדל"ן מפלורידה, קיבל הנחיה מהמשטרה לעבור הערכת בריאות הנפש, זאת לאחר שפרסם ברשתות החברתיות סרטונים שלו יורה ברובים מחוץ לאחוזה שלו במיאמי ביץ'.

קרול, שצבר למעלה ממיליון עוקבים באינסטגרם, שיתף ביום חמישי סרטון שלו על סירה ליד ביתו השווה 19.5 מיליון דולר, בעודו חובש כובע של MAGA ויורה באוויר שלוש פעמים עם רובה הציד שלו, כאשר חיוך גדול על פניו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

האדם שצילם את הסרטון נשמע אומר: "פאט, תהיה זהיר", ואילו איש העסקים בן ה-45 הגיב: "תשתוק". לצד הקטע הקצר, שכבר הוסר מהאינסטגרם, קרול כתב: "אלו הם כדורי הסרק היחידים שאני יורה".

על אף שאיש העסקים בן ה-45 אמר שמדובר בכדורי סרק, השכנים נבהלו, ודיווחו לרשויות המקומיות – מה שגרם למשטרה להוציא נגדו צו הערכה נפשית, ואילצו אותו להפקיד את נשקו תוך 72 שעות.

קרול, שבשנה שעברה מכר את החברה שלו תמורת 80 מיליון דולר, הראה לא פעם את אהבתו לטראמפ, ובחודש שעבר אפילו קעקע את תמונת המעצר של הנשיא לשעבר.

 

 

סרטון אחר שהעלה חששות כלפיו, קרול תועד על יאכטה ללא חולצה ועם כובע תמיכה בדונלד טראמפ, דיבר על התיקון השני של ארה"ב – שקובע שאין להגביל את הזכות להחזקה בנשק.

הוא כיוון את רובה הציד שלו למצלמה, ואמר: "אני תומך גדול בכלי נשק. זה זכות התיקון השני, אז זו הזכות שלי. עשיתי את זה בדרך הנכונה, עברתי הכשרה ויש לי אישור".

בהמשך הוא אמר: "כל מה שאני מפרסם כאן זה דברים שאנשים מפחדים לעשות, אבל אני דווקא כן יכול לעשות... אנשים יכולים לטעון שאני 'משוגע', אבל לא, מה שאני עושה זה להגיד לעוקבים ולמעריצים שלי שכדאי להם ללמוד להגן על עצמם. זה עולם קשוח".

בן ה-45 היה מעורב בשערוריות, כמו למשל באפריל 2023, כאשר הואשם כי ניסה להטריד אישה שישבה בשולחן סמוך אליו במסעדה יוקרתית במיאמי, ואז ירק על מנהל המקום.

 

 

הוא גם הסתבך בעימות פומבי עם בעל מועדון לילה מוכר במיאמי ביץ' בשם LIV, דיוויד גרוטמן, שביקש לא לצלם בתוך המקום. קרול כתב ברשתות החברתיות: "לך לעזאזל ילד שמן. אני הולך להוציא אותך מהעסק. אני אגנוב את אשתך אם אני רוצה ועוד דברים אחרים. התבלבלת שהנדיבות שלי היא חולשה".

בתגובה, גרוטמן כתב: "אני מקווה שתקבל עזרה, ואני מקווה שתקבל את תשומת הלב שאתה מחפש, ולמרבה הצער, אני חושב שתמצא את עצמך מת. כולם רואים את ההרס העצמי שלך ואני יודע שאתה יכול להיות יותר טוב מזה".

 

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE