הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קליפורניה: מורה שפוטרה בגלל סירוב להשתמש בכינויי מגדר הפוכים - זכתה ב-360 אלף דולרים
על פי הדיווחים, ג'סיקה טאפיה פוטרה לאחר שסירבה לשקר לגבי זהותם המגדרית של התלמידים. "הפשרה משמשת תזכורת לכך שחופש הדת מוגן, לא משנה מה הקריירה שלך", הצהיר היועץ המשפטי של Advocates for Faith & Freedom אשר ייצג את המורה הצעירה

מחוז בית ספר בקליפורניה, שפיטר מורה לאחר שציינה את אמונתה הנוצרית כסיבה לסירובה להשתמש ב"כינויי מגדר מועדפים", ישלם כ-360,000 דולר בפיצויים - כך פסק בית המשפט בקליפורניה.

המורה ג'סיקה טאפיה הגישה את התביעה בשנה שעברה בעקבות פיטוריה ב-2022 ממחוז בית הספר המאוחד יורפה לאחר שהביעה דאגתה ממדיניות בית הספר בנוגע לזהויות המגדריות של התלמידים.

טאפיה גם טענה שהמחוז הורה לה לא לספר על העדפות וכינויי מגדר להורים, ולשקר במידה והם שואלים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"ההנחיות חייבו את גב' טאפיה לשקר להורים בנוגע לזהות המגדרית של ילדיהם, להתייחס לתלמידים לפי הכינויים המועדפים עליהם, להימנע מלהביע את אמונותיה הדתיות עם תלמידים או ברשתות החברתיות שלה, ולאפשר לתלמידים להשתמש בשירותים או בחדר ההלבשה התואמים את המין המועדף עליהם", נכתב בתביעה.

"מכיוון שגב' טאפיה לא הצליחה לעמוד בהנחיות בשל אמונתה הדתית, הופסקה עבודתה במחוז".

"ההסדר של היום משמש תזכורת לכך שחופש הדת מוגן, לא משנה מה הקריירה שלך", אמרו עורכי דינה.

"אם פעולות מחוז בית הספר היו חוקיות, אף מורה לא היה כשיר לשמש כמורה בבית ספר ציבורי. הסיפור של ג'סיקה הוא סיפור של אומץ. היא נלחמה בחזרה כדי להבטיח שמחוז בית הספר שלה יישא באחריות ושאף מורה אחר לא יצטרך להיכנע לסוג זה של אפליה", כתבה היועצת המשפטית של Advocates for Faith & Freedom, ג'וליאן פליישר.

דובר מחוז בית הספר אמר שזה "אינו ניצחון" עבור טאפיה ושהוא "בוודאי אינו מציין או מוכיח כל פעולה בלתי חוקית או אפליה שבוצעה במחוז".

"המחוז ממשיך להכחיש כל פעולה בלתי חוקית או אפליה נגד גב' טאפיה", קבע הדובר, "כפי שעולה מהסכם הפשרה, המחוז לא הודה בכל אשמה או עוולה כלפי הגב' טאפיה".

הקרב של טאפיה העניק השראה לתנועת "מורים לא משקרים" שעודדה מורים להימנע מלהיכנע לטרנד המגדרי ולאובססיה למיניות צעירים של השמאל הקיצוני.

 

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE