הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הגרלת מונדיאל 2018: ספרד עם פורטוגל, ארגנטינה עם קרואטיה בבית המוות
רונאלדו מול ספרד, ברזיל עם שוויץ, רוסיה מול ערב הסעודית במשחק הפתיחה

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הכל על הכתפיים של הפרעוש


חצי שנה לפני שריקת הפתיחה של אירוע הכדורגל הגדול בעולם, הוגרלו 32 הנבחרות המשתתפות לשלב הבתים של הטורניר. 

תוצאות ההגרלה הבטיחו מספר משחקים מסקרנים כמו המשחק בין אלופת אירופה פורטוגל שהוגרלה באותו הבית עם ספרד. מלבד העובדה שהמפגש יהווה דרבי של חצי האי האיברי, הוא גם יפגיש בין רונאלדו לחבריו בריאל מדריד.

עוד משחקים מעניינים שנזכה לראות יתקיימו בין נבחרות ארגנטינה וקרואטיה ואנגליה מול בלגיה.

המארחת רוסיה תתמודד במשחק הפתיחה מול ערב הסעודית.


ההגרלה ברוסיהבית 1

רוסיה, ערב הסעודית, מצרים ואורוגוואי 

 המארחת רוסיה בוודאי שמחה לקבל הגרלה זו בדרך לשמינית הגמר שכן היא נמנעה מנבחרות חזקות יותר, אך עדיין אורוגוואי היא הפייבוריטית הברורה בבית והמשוכה המצרית לא נראית פשוטה בכלל. ערב הסעודית מסתמנת כקוטלת הקנים בבית. על פניו נראה כי  המפגש בין רוסיה למצרים עשוי להיות המכריע על הכרטיס השני לשלב הבא.


בית 2 

פורטוגל, ספרד, מרוקו ואיראן

לגבי המועמדות הברורות לעלייה אין מחלוקת כך שנראה כי המפגש האטרקטיבי בין אלופת העולם מ2010 לבין אלופת אירופה הנוכחית, שככל הנראה יהיה הקרב על המקום הראשון בבית 2, יפצה על העדר התחרויותיות בבית.

מרוקו ואיראן במפגש צבעוני בוודאי תספקנה את האווירה ביציעים, אך לוודאי הן תתחרנה על הזכות לא לסיים אחרונות מבין הארבע.


בית  3


צרפת, פרו, דנמרק ואוסטרליה


הגרלה נוחה מאוד לצרפתים שרוצים להניף גביע שני בדיוק 20 שנה אחרי הזכייה הראשונה ויהיו בין הנבחרות המסקרנות ביותר בטורניר הזה. לכן, אם לא תהיינה הפתעות, רוב העניין בבית יהיה הקרב על הכרטיס השני שכנראה יוביל למפגש מול ארגנטינה בשמינית הגמר, בין שאר המשתתפות הדי מאוזנות מבחינת יכולת. 


מראדונה מגריל את אנגליה לבית החלומות


בית 4


ארגנטינה, קרואטיה, איסלנד וניגריה


כנראה הבית המעניין מכולם. סגנית אלופת העולם, ארגנטינה  שתפתח מול איסלנד המרתקת כאשר בתווך תתחרנה על העלייה גם קרואטיה החזקה וניגריה שתפגוש את ארגנטינה בפעם השלישית ברציפות בשלב הבתים והחמישית בסך הכל. ארגנטינה היא אמנם פייבורטית ברורה, אך שלוש היריבות לא אמורות לעשות לה ולליאונל מסי חיים קלים, מה גם שהקרב על הכרטיס השני לשלב הבא פתוח לחלוטין. כל מפגש בבית מהווה פוטנציאל לכדורגל איכותי .


בית 5 


ברזיל, שוויץ, קוסטה ריקה וסרביה


גם כאן ישנה פייבורטית ברורה. ברזיל היא אחת משתי הנבחרות המרשימות ביותר בשנת 2017 (ביחד עם גרמניה) והעפילה בקלילות למונדיאל בבית בו ארגנטינה וכל השאר נאבקו עד למחזור הסיום. מיותר לציין שמדובר בנבחרת שעושה רושם שתגיע עד לשלבים האחרונים.

גם לשוויץ היה טורניר מוקדמות  מרשים והיא בהחלט מועמדת לזכות במקום השני בבית שבנוסף יכלול את הפתעת המונדיאל הקודם, קוסטה ריקה, שכזכור העפילה אז לשלב רבע הגמר ואת סרביה שחוזרת לטורניר לאחר העדרות של למעלה מעשור.


בית 6

גרמניה, מקסיקו, שבדיה ודרום קוריאה


אלופת העולם נראית בכושר מעולה ואחרי טורניר מוקדמות מושלם זו לא תהיה הפתעה אם תניף גביע עולם שני ברציפות. לכן צפוי קרב עיקש בין שאר הנבחרות השקולות כאשר השאלה שעולה היא, האם זלאטן איברהימוביץ יחזור לסגל שבדיה שהדיחה כזכור את איטליה בשלב הפלייאוף או שראשי הנבחרת יעדיפו לא לפגוע במרקם החברתי שהוכיח את עצמו עד עתה במבחן התוצאה. איתו ובלעדיו לשבדים לא מצפים חיים קלים מול הנבחרות הכה מנוסות בטורניר זה, מקסיקו ודרום קוריאה ולא מן הנמנע שאחת מהן תהיה זו שתפגוש את ברזיל בשלב הבא.


בית 7


בלגיה, אנגליה, טוניסיה ופנמה


אם בבתים האחרים קיימת עוד התלבטות ולו הקלילה ביותר לגבי העולות, הרי שכאן אין כל מחלוקת מי תעפלנה לשלב הבא. הבלגים שנעצרו בשלב רבע הגמר בטורניר הקודם, לא יתפשרו הפעם על פחות מחצי הגמר ויש להם את כל הנתונים הראויים לכך. גם נבחרת לוזרית מסורתית כמו אנגליה, לא תמעד הפעם בבית כה קל. טוניסיה תחפש את הנקודות מול פנמה החלשה בהופעת בכורה היסטורית בטורניר.


בית 8


פולין, סנגל, קולומביה ויפן


בית מאוד מסקרן מבחינה רב תרבותית וגם מקצועית. 

פולין עם לבנדובסקי שירצה לזכות בנעל הזהב וקולומביה עם כוכב באיירן מינכן ,חאמז רודריגז יספקו כדורגל אטרקטיבי עם סנגל שריגשה את אוהדי הכדורגל במונדיאל 2002 אותו כזכור אירחה יפן שגם תתן את הטון בבית.




50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE