הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
צפון קולורדו- המדינה ה־51?
קבוצה של נציגי ציבור החלה ביוזמה להקמת מדינת 'צפון קולורדו'. התוכנית כבר זכתה לתמיכה של כמה מחוזות בקולורדו, וביום חמישי האחרון נערך כנס תומכים ראשון.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


עשרות בני אדם הגיעו לפגישה הפומבית הראשונה שעסקה בנושא, וכמעט כולם הביעו תמיכה בהקמת המדינה. כלי תקשורת מקומיים דיווחו כי תושבים ממחוזות רבים במדינה הגיעו למפגש והשתתפו בשיחות.
"אני חושב שאנשים מרגישים לא שייכים, שהקולות שלהם לא נשמעים, וזו הבעיה של שיטת ממשל ייצוגית", הסביר שון קונווי, אחד מראשי מחוז וולד, שיזם את הדיון הראשון מסוגו. חמשת הנציבים של מחוז וולד אמרו בדיון כי הם מקווים להעלות את יוזמת המדינה ה־51 בקלפי בבחירות שייערכו בנובמבר.
הצעה אחרת קוראת לשנות את החוקה של קולורדו כדי שאזורי פריפריה יזכו לייצוג גדול יותר ברשויות המדינה ובקונגרס. "אנחנו מאמינים שיש מתקפה נגד נפט וגז", אמרה ברברה קירקמיינר, אחת מראשי המחוז. "אנחנו מאמינים שיש מתקפה

על החקלאות. אני לא חושבת שאנשים בדנבר (בירת קולורדו) מבינים משהו מכל זה".
אחד מתושבי המחוז, ג'ף הייר, אף פתח עמוד פייסבוק המקדם את היוזמה. לדבריו, הוא לא זוכה לייצוג ראוי על ידי הנבחרים הנוכחיים בדנבר. "הם לא מתקנים את העוולות כאן", הסביר. הפגישה ביום חמישי היתה הראשונה מתוך ארבע מתוכננות, שבמהלכן יוכל הציבור להגיב בפומבי על תוכנית ההיפרדות המוצעת.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE