הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שדד חנות נוחות ולא הסתפק רק בשטרות
השודד בחנות הנוחות בתחנת הדלק בקנוגה פארק רוקן את הקופה עד המטבע האחרון ולא שכח לקחת חפיסת סיגריות

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מהלך השוד לווה באיומי אקדח על הקופאי בחנות


המשטרה פונה היום לעזרת הציבור בזיהויו של חשוד בשוד מזויין שהתרחש בתחנת דלק בקנוגה פארק.

חוקרי האירוע שחררו ביום רביעי האחרון,  סרטון וידיאו המציג את אירוע השוד, אשר במהלכו נגנבו יותר מ-800$ דולר במטבעות וסיגריות.

"שמנו לב כי השודד הספיק לגנוב פריט אחד, עוד לפני ששלף את האקדח שלו", אומר בלש פרננדו אווילה, מתחנת טופנגה של משטרת לוס אנג'לס אשר מונה לחקור את השוד. "ניתן לראות אותו גוחן לעבר מגש המטבעות בשעה שהמוכר מפנה מבטו לכיוון חפיסת הסיגריות שהשודד התכוון, כביכול, לקנות. כשנתפוס את הברנש, אגלה לו עד כמה חוסר מזל הביאו לו מטבעות אלה".

"השוד התרחש בשבת האחרונה, מעט לפני חצות, כשהחשוד נכנס לבדו לחנות, כשהוא לובש קפוצ'ון שחור עם דמות מפלצת מודפסת עליו", מתאר אווילה.



משטרת לוס אנג'לס מקווה כי הציבור יוכל לזהות את 'שודד המטבעות' ע"י התבוננות בצילום הברור שנלקח מסרטון הווידיאו של השוד בחנות הנוחות של תחנת הדלק ביום שבת האחרון


"הוא הוציא מכיסו חופן מטבעות וביקש לרכוש חפיסת סיגריות כדי להסיח את דעתו של המוכר ואז שלף את האקדח", מוסיף הבלש. ”סרטון הווידיאו הוא באיכות מעולה וכל אחד המכיר את השודד, יוכל לזהות אותו בנקל". 

לדברי הבלש, הנשק בו השתמש השודד הוא רובה יד חצי-אוטומטי שחור והוא כנראה חגר אותו למתניו. שודד המטבעות' דרש את כל הכסף שבקופה ולא הסתפק בכך אלא התעקש לקבל גם את גלילי הנייר עם המטבעות בהם משתמשים כאשר אוזל העודף בקופה. הוא גם לא ויתר על הסיגריות אותן ביקש בתחילת ה'מבצע'. 

לדברי אווילה, החשוד מתואר כ'היספני', בשנות ה-40 לחייו, ראשו מגולח ויש לו זקן-תיש. תנוך אוזנו השמאלי מחורר והוא עונד עגיל. 

כל היודע דבר על החשוד או מקום הימצאו, מתבקש להתקשר לאווילה בטלפון מספר 756-3520(818).


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE