הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קצין במשטרת לוס אנג'לס נחקר בחשד לגידול מריחואנה
הקצין יצא לחופשה כפויה בעקבות חשד למעורבות בגידול מריחואנה לא חוקית


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




קצין ותיק במשטרת לוס אנג'לס הוצא בכפייה לחופשה בשל חקירה המתנהלת נגדו בחשד למעורבותו בגידול לא חוקי של מריחואנה במחסן בסאן-ואלי. כך מסרו רשויות המשטרה. 

על-פי גורמים המעורבים בחקירה, לקצין מיוחס קשר לאתר שבשדרת ברדלי שבו אותרו באוקטובר האחרון השתילים הלא חוקיים. לא צוין מה הכמות שנמצאה. בהודעה צוין כי קצין המשטרה לא נעצר ולפי שעה גם לא מיוחסות לו עבירות פליליות. 

"אני הוא זה שדיווח למשטרת לוס אנג'לס על הפשע", אמר הקצין המושעה, מפקד משמר הגבול המקומי, פקד פיליפ סמית', לדיילי ניוז. לדבריו, המשטרה פתחה בחקירה ואיתרה את מחסן הגידולים. כעת, הוא אומר, המחלקה מבצעת את חקירתה כדי לוודא כי אף שוטר אינו מעורב בפרשה. הוא הוסיף כי מאחר ומדובר בחקירה פנימית בתוך המשטרה, המחלקה המשפטית של משטרת לוס אנג'לס היא שמטפלת בעניין. 

על-פי הפרוטוקול, החקירה החשאית בדבר מעורבות הקצין הוטלה על המחלקה הפנימית באגף האתיקה המקצועית בארגון. 

הגידול הלא חוקי של השתילים נתגלה בשוד שהתרחש במקום ב-31 באוקטובר ב-4 לפנות בוקר. השודד חדר למחסן דרך הדלת האחורית ויצא ממנו כשבאמתחתו כספת, סיגריות, סיגרים ושתילי מריחואנה. 

המחלקה לפשעי כנופיות וחומרים מסוכנים במשטרת ל"א חוקרת את פרשיית הגידול הלא חוקי. 

סגן מפקד משטרת ל"א ומפקד ארגון קציני המשטרה, ג'ון פיטרס, הביע אמון מלא בהליך החקירה אך סרב להתייחס אליו באומרו כי מדובר בעניין אישי המצוי תחת חקירה. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE