הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
3 קבלנים נעצרו בחשד לגניבה, קשירת קשר וניצול קשיש
3 קבלני בניין תושבי סונומה קאונטי נעצרו בחשד למספר מעשיי הונאה של לקוחותיהם. כך דיווחה בסוף השבוע שעבר המועצה לרישוי קבלנים במדינה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שלושת הקבלנים החשודים

ג'וסף גודווין, בן 44, תושב פורסטויל, וסמואל וויליאמס, בן 36, תושב סנטה רוזה, הבעלים של חברת גודווין מילוורקס, חשודים כי שיתפו פעולה עם קבלן נוסף, ג'וזף אירווין, תושב סנטה רוזה בן 51, ושלשלו לכיסם קרוב ל-566 אלף דולרים כספי לקוחותיהם, שאותם קיבלו כדי לבצע עבודות שיפוצים שאותן לא ביצעו. 

על-פי החשד, אירווין נשכר כדי לבצע עבודות שיפוצים בביתו של אחד הקורבנות, ונמלט עם הכסף ששולם לו בלי שביצע את העבודה. בעל הבית נאלץ לבסוף להזמין קבלן נוסף. 

במקרה אחר המיוחס להם, עקצו השלושה עמותה הקונה ומשפצת בתים למען אנשים עם מוגבלויות. על-פי החשד, העמותה הזמינה עבודות שיפוצים בשני בתים שרכשה, שילמה בעבור העבודות סכום של יותר מ-460 אלף דולרים, אך האתרים ננטשו בטרם הסתיימו השיפוצים והעמותה נאלצה לשלם 685 אלף דולרים נוספים כדי להשלים את העבודות. 

עד כה איתרו החוקרים לפחות עשרה מקרי עוקץ המיוחסים לשלושה, בסכום כולל של יותר מ-812 אלף דולרים. החוקרים מאמינים כי ישנם קורבנות נוספים וקוראת לכל מי שסבור שנפל קורבן למעללי השלושה ליצור קשר עם החוקרת אמנדה מרטינז בטלפון (510) 540-2024 או במייל: [email protected]

משרד המפקח על העבודה במדינת קליפורניה פתח בחקירה נפרדת נגד גודווין מילוורקס בחשד כי לא שילמה לעובדיה את שכרם. המפקח הורה לחברה לשלם יותר מ-150 אלף דולרים משכורת לעובדים וקרוב ל-600 אלף דולרים קנס.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE