הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לאס וגאס-מעל 57 מיליון דולר הושקעו בפרויקט סלילת כביש מהיר בצפון העיר
עבודות הבנייה בפרויקט סלילת הכביש המהיר בשווי $57.8 מיליון תתחלנה החודש, במטרה לשפר את הגישה לפארק התעשייה אפקס, בצפון לאס ווגאס.

משרד התחבורה במדינת נוואדה, הודיע כי חברת הבנייה איימס, תבנה מחדש את קטע המחלף על כביש מספר 93 וכביש 15, ששודרג בעבר כמה פעמים מאז בנייתו בשנת 1963. 

על פי דבריו של דובר משרד התחבורה של מדינת נוואדה, טוני איליה, מתוכננת הרחבת הרצועה ברוחב חמישה מייל, בכביש 90 בקטע המפגש בין מחלף 15 ובין פארק התעשייה אפקס, מכביש דו - נתיבי לכביש מהיר, עם קו הפרדה ובעל 4 נתיבים. השיפוץ הנוכחי אף יאפשר את הרחבתו של מחלף 15, המכונה גם "מחלף גארנט" לכביש בעל שישה נתיבים בעתיד.  אליה מוסיף כי, הפרויקט האמור לקרום עור וגידים בסוף שנת 2018 , יכלול גם כביש קדמי עם צמתים משופרים במקטעים "דרך האגן הגדולה אפקס", פארק התעשייה אפקס וכביש גראנד וואלי.  "הפרויקט ישפר את הבטיחות והניידות בכביש 15 ובכביש 93 המהיר, גם יחד", אמר איליה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כביש 93 באזור ממנו יבנה המחלף אשר יוביל לכביש הגישה החדש לפארק התעשייה אפקס


"אתה לא סולל כבישים בסדר גודל כזה בלי לקחת בחשבון  פרויקטים גדולים המתוכננים בעתיד." צוטט ראש עיריית צפון לאס ווגאס ג'ון לי. "זה הצעד הבא בהפיכת פארק התעשייה אפקס למקום שייחלנו לו במשך כל כך הרבה עשורים כך שילדינו לא יצטרכו להגר החוצה אלא ימצאו את ההזדמנויות שלהם כאן, בבית." הוסיף. 


תכניות מוקדמות מיוני 2016 כללו גם רמפה המגשרת בין כביש מספר 93 אל המפעל לייצור מכוניות חשמליות בשווי מליארד דולרים, בבעלות FARADAY FUTURE. בעוד חברת ההיי טק מצאה את התכנית מחמיאה, משרד התחבורה של מדינת נוואדה החליט לגנוז את התכנית האסטרונומית. נציגי משרד התחבורה של מדינת נוואדה מסרו כי הם מתקדמים עם הפרויקט בקטע המחלף שבין כביש מספר 93 וכביש 15 מכיוון שהוא לא נבנה על פי הסטנדרטים התקניים ולכן מועד להצפות. 


המחלף הנוסף העתיד להבנות במפגש הכבישים 15 ו 93 במטרה לשפר את בטיחות כלי הרכב העושים דרכם לאפקס 


כביש 93 שימש כאחד מהמסלולים החלופיים מיוטה ללאס ווגאס כאשר גשם כבד והצפות פתאומיות פגעו ברצועה הארוכה של כביש 15 ליד מואפה בשנת 2014. 

הרחבת הרצועה, במקביל להמשך הפרויקט להוספת נתיבי תחבורה על כביש 15 בין דרך קרייג לבין הכביש המהיר לאס ווגאס, צפויים להקל על תנועת משאיות ונוסעים אשר ביום מן הימים יעברו לעבוד באפקס. 


ההכנות לבנייה באזור פרויקט הסלילה

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE