הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דיסני וורלד יוציאו את שלטי "נא לא להפריע" מהמלונות
בעקבות אירוע הטרור בלאס וגאס, ברשת מלונות דיסני וורלד, החליטו לא לקחת סיכונים ולהוציא משימוש את השלט הנפוץ ולהחליפו בשלט שאינו מגביל את עובדי המלון מפריצה לחדר בעת הצורך

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שינוי נהלים ברשת המלונות הוותיקה

רשת דיסני וורלד החליטה להסיר את שלטי "נא לא להפריע"   (DO NOT DISTURB)  מאתרי הנופש בפלורידה והמהלך עשוי להתרחב לאתריה הנוספים ברחבי העולם. המלונות בהם החלה הסרת השילוט הם פארק השעשועים של הממלכה הקסומה (Magic Kingdom): כפר הנופש הפולינזי של דיסני, אתר הנופש וספא הגדול בפלורידה של דיסני (Grand Floridian Resort & Spa), אתר הנופש העכשווי של דיסני (Contemporary Resort) וביי לייק טאוור. במקום זאת, על השלט בו יוכלו להשתמש אורחים, יכתב  "החדר בשימוש".  משמעות השינויים בפרטיות החדרים, היא שכעת עובדי המלון יהיו מורשים להיכנס לחדר לאחר דפיקה בדלת. 

על פי הנוהל הקודם, הגישה לחדר הותרה להם רק לאחר שלושה ימים,במקרה שבו שלט  "נא לא להפריע" היה תלוי על ידית הדלת.  ההחלטה התקבלה בעקבות פיגוע הירי בלאס וגאס בו נהרגו 58 אנשים. כזכור, באחד באוקטובר היורה סטיבן פדוק השתמש בחדר בקומה ה-32 של מלון על מנת לפגוע ב-500 אנשים נוספים והחביא אלפי כדורים בחדר. בשל העובדה שתלה שלט "נא לא להפריע" על ידית דלת חדרו, לא נבדק המקום במהלך שהותו.  


השלט הנוכחי מונע גישה לחדר במשך 72 שעות

כיום, כמעט לכל המלונות הגדולים יש מדיניות "נא לא להפריע" של 72 שעות, על מנת להבטיח שלא יעברו יותר משלושה ימים בהם פעילות בתוך חדר במלון אינה נבחנת על ידי צוות המלון. השארת השלט במשך יותר משלושה ימים עשויה להסב את תשומת הלב של צוות הניקיון לכך שמשהו קורה בתוך החדר. הדבר לא נועד רק כדי למנוע פעילות חשודה, אלא גם להבטיח שהאורחים במלון בטוחים ושאף אחד לא יפגע בהם. מלונות רבים שוקלים כעת לקצר את מסגרת הזמן לפניה תתאפשר כניסה לחדרים. ברשת מלונות הילטון הודיעו כי יעדכנו את מדיניותם בעניין, עוד לא ברור באיזה אופן.


מלון דיסני בפלורידה. לא לוקחים סיכונים

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE