הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
11 סניפי מייסיס יסגרו עד סוף חודש מרץ
המכירות של רשת מייסיס היו לא רעות בעונת הקניות האחרונה, אבל ההיקף הכולל לא השביע רצון ואילץ את רשת הענק לממש תכנית התייעלות רב שלבית שתכלול סגירת 100 סניפים של הרשת, שאינם עומדים ביעדי המכירות.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



לפני ימים אחדים הודיעה הרשת הקמעונאית על סגירה מתוכננת של 11 אתרים עד סוף מרץ 2018, כולל חנויות הכלבו בדרום קליפורניה ובהם אלה, שבלאגונה הילס מול ו-ווסט סייד פאביליון בלוס-אנג'לס. אלה כלולים בתכנית העל של החברה לסגירת 100 נקודות מכירה. 9 האתרים האחרים הם נובאטו (במחוז מארין), סאן פרנציסקו (סטונסטאון גלרייה), גיינסוויל, פלורידה, מיאמי, טווין פולס, איידהו, טר הוט, אינדיאנה, פורט גראטיוט טאונשיפ מישגין, סינסינטי וברינגטון ורמונט. לכשיסגרו 11 האתרים הללו יגיע מספר נקודות המכירה שנסגרו ל-81, מתוך 100 מתוכננות, מאז הודיעה על כך הרשת, באוגוסט 2016.

הרשת ציינה בהודעתה האחרונה, כי בלוס אנג'לס תכנית הסגירה מתייחסת לחנות המרכזית ולא כוללת את גלריית הרהיטים בווסט סייד פאביליון. העובדים בשני אתרים בדרום קליפורניה קיבלו כבר הודעות על הסגירה שהיתה מתוכננת ל-3 בינואר השנה. עם זאת, מייסיס לא ציינה בהודעתה בכמה עובדים מדובר. בלאגונה הילס, התקיימה ב-8 בחודש מכירת חיסול שתכלול הנחות והוזלות גדולות, עד סגירת החנות באמצע-סוף מארס. 

"רשת מייסיס  בחנה באופן יסודי את תיק הנדל"ן שלה ברחבי המדינה, כדי לבחון האם יש אפשרות לבצע מהלך של שיפור ניצול הנכסים שברשותנו." הודיעה החברה, בהודעה שפורסמה לפני ימים אחדים. "לאחר בחינה מדוקדקת, החליטה מייסיס לסגור את החנות בלאגונה הילס במחצית-סוף מרץ 2018." בהודעת מייסיס נמסר: "עובדים רגילים שאינם מועסקים עונתית, שלא נוכל למצוא עבורם מקומות תעסוקה חדשים בסביבה, יהיו זכאים לפיצוי." 

"סגירת חנות היא תמיד דבר מורכב, בעיקר בשל התדמית בעיני הלקוחות הקבועים, השותפים והקהילה, ברם, מייסיס שמחה לשרת בנאמנות את הקהילה וציבור לקוחותיה במשך שנים כה רבות," אמרה החברה. "יש לנו הערכה עמוקה לנאמנות של לקוחותינו, שותפינו ועמיתינו ותמיד נישאר מחוייבים ומסורים למחוז."


עבודות שיפוץ המרכז המסחרי בלגונה הילס, שבהמשך נעצרו בעקבות הודעת סגירת סניף מייסיס במתחם

סגירת מייסיס בלאגונה הילס פוגעת בשיפוץ הנרחב שתוכנן במרכז המסחרי. הפרויקט הגדול שהיקפו מיליוני דולרים לשיפור חזותו של המרכז, כונה – חמש לאגונות ואמור היה להסתיים בקיץ 2018. בכל מקרה, החברה המבצעת מרלון גאייר ושות. הפסיקה את העבודות בספטמבר, כשמייסיס הודיעה על כוונותיה לסגור את החנות שלה במקום.

בעל הקרקע החל בעבודות שיפוץ מאסיביות של הקניון ב-2016, בהיקף של כ-260 מיליון דולר. התכניות כללו: כפר אורבני ידידותי להולכי רגל, מסעדות שף נגישות לכלי רכב, חזיתות חדשות למרכז, עיצוב פנים חדשני, מתחם קולנוע עם 14 אולמות, מרכז לפעילות ספורטיבית ועיצוב הגוף, דירות יוקרה ופארק. נציג של החברה המבצעת את השיפוץ אמר, כי כרגע החברה בוחנת את ההשלכות של סגירת הכלבו של מייסיס ושוקלת רעיונות חדשים לגבי התכניות שכבר הוכנו.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE