הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
3 כותבי מחזות זמר מבטיחים זכו בפרסים בשווי 100,000$
אלן שמוקלר (“Diary of a Wimpy Kid: The Musical”) , אמנדה יסינוביץ' (“Somewhere in Time” ) זכו בתחום היצירה הלירית וכריסטיאן דואהמל (“My 80-Year-Old Boyfriend” ) בתחום היצירה הליברית

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


  “Diary of a Wimpy Kid: The Musical", המחזמר שאת לחנו כתב הזוכה, אלן שמוקלר

בצוואתו, אדוארד קלבן, זוכה פרס הטוני על כתיבת השיר "פזמון חוזר" התחייב לממן שני פרסים כספיים עבור כותבי תיאטרון מוזיקלי בעלי פוטנציאל: האחד יינתן לכותב והשני יינתן לליברטיסט (כותב עבור האופרה). 

השנה לעומת זאת ישנם 3 זוכים בפרס ע"ש קלבן אשר כל אחד מהם יקבל $100,000 בתשלומים לתקופה של שנתיים:

אלן שמוקלר, כתב ביחד עם מייקל מאלר, את הלחן והמילים של  “Diary of a Wimpy Kid: The Musical" שהוצג בהצגת בכורה בחברת "תיאטרון הילדים" במיניאפוליס, 2016.  אמנדה יסנוביץ כתבה את המילים עבור  “Somewhere in Time”, מחזמר משנת 2013 שהוצג בהשראת סרט בכיכובם של כריסטופר ריב וג'יין סימור משנת 1980. בימים אלה היא עובדת על מחזמר חדש השואב השראה מחייה של מרגרט בלקלי, אירית שחיה את חייה כגבר במאה ה-19. 

הזוכה השלישי הוא  כותב מחזות  האופרה כריסטיאן דוהאמל, אשר יצירתו האחרונה היא המחזה  “My 80-Year-Old Boyfriend”  שהוצג לראשונה באפריל בתיאטרון 'מרימאק רפרטורי' בלואל, מסצ'וסטס. 

על פי קרן קלבן, כל 63 האמנים שקיבלו את הפרס ב28 השנים האחרונות זכו במצטבר בארבעה פרסי טוני, שני פרסי פוליצר ו-59 פרסי איימי. ביניהם ניתן למצוא את ג'ף מרקס ורוברט לופז יוצרי "שדרת Q" וליסה קרון שכתבה את המילים והספר "כיף בבית" ב-2015. 

הזוכים של השנה נבחרו על ידי וועדה המורכבת מהשחקנית מארין מאזי; המלחין והכותב דייב מאלוי; וחוקר התיאטרון המוזיקלי, לורנס מאסלון.    





50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE