הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מה חדש על במות התיאטרון של ניו יורק
המדריך למחזות זמר והצגות שיועלו על במות ניו יורק וכמה הצעות למופעים שעומדים לרדת מהבמה

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




ההצגות המוקדמות ופתיחות

קארדינל

בתאטרון טוני קיזר בסקונד סטייג'. (ההופעות המקדימות החלו ב-9 ינואר, ההצגות יתחילו ב-30 בינואר). המחזה של גרג פירס מספר על אישה החוזרת לעיר הולדתה עם תכנית ססגונית לחידוש פני העיר - לצבוע את העיר באדום. מדובר בהפקה של קייט ווריסקי. אנה צ'לאמסקי משחקת בתפקיד הראשי את לידיה, בעלת החזון, ביחד עם אדם פאלי כראש העיר הספקן. מככבים גם בקי אן בייקר וסטפן פארק

2st.com


CUTE ACTIVIST

בבושוויק סטאר (ההצגות המקדימות החלו ב-10 בינואר וההצגות הרגילות ב-13 בינואר). נמאס לכם ממחאה? רעננו את עצמכם עם הסטירה השנונה של מילו קראמר בהפקת מורגן גרין. שתי קבוצות - ניו סאלון ו-קלאבד טאמב חברו יחדיו, כדי להציג את סיפורה של קבוצת תועמלנים, המחפשים אהבה ודרך לנקום בבעל הבית המרושע.

thebushwickstarr.org


DISCO PIGS

באייריש רפרטורי תיאטר (הצגות מקדימות החלו ב-5 בינואר, ההצגות עצמן ב-9 בינואר). בהצגה זו של עדנה וולש, שהועלה בתאטרון פרינג' באדינבורו ב-1997, פיג ורונט הם שני נערים מתבגרים, מופנמים, המנווטים את דרכם לבגרות בקורק סיטי. אוונה לינץ' וקולין קאמפבל מככבים בתחייה מחדש שעשה ג'ון היידר ליצירה התוססת לשונית ושופעת אלימות ריגשית.

 irishrep.org


DISCO PIGS

THE HOMECOMING QUEEN

באטלנטיק סטייג' 2 (הצגות מוקדמות החלו ב-10 בינואר ההצגות מתחילות ב-22 בינואר). 

כאשר דמויות בהצגות חוזרות הביתה, זה תמיד ענין נדיר, שזו תהיה שיבה קלה ונינוחה. במחזה של נגוצי אניינוו בהפקתו של אוויה טימפו, מחברת ספרים חוזרת לניגריה, כדי לטפל באביה וכדי להתמודד עם טראומות. בצוות השחקנים מופיעים אוברון ק.א. אדג'פונג, מפוניסו אודופיה וסגון אקאנדה.


atlantictheater.org


מסגרת בטקסט

זו עיר גדולה ויש המון מה לעשות בה. ראו את רשימת הדברים הנבחרים שבחרו עורכי הטיימס והבקורות שלהם בתיאטרון, פופ ורוק, מוסיקה, מוסיקה קלאסית, קומדיות, ריקודים, סרטים, אמנות ואירועים לילדים.

מנקיינד MANKIND

בתאטרון פליירייטס הורייזנס (הצגות החלו ב-8 בינואר). הסאטירה העתידנית שלרוברט אוהרה עוסקת בהיריון לא מתוכנן וההשלכות משנות עולם שהוא גורם, נשים נעלמו מפני כדור הארץ וגברים למדו כיצד להביא ילדים לעולם בעצמם. ו...הפלה הינה בלתי חוקית. מר אוהרה (בוטיקנדי, "ברבקיו") מנהל צוות שחקנים הכולל את אנדרה דה שילדס, בובי מורנו ואנסון מאונט.


playwrightshorizons.org


MILES FOR MARY

בפלייריטס הורייזנס (הצגות מוקדמות החלו ב-11 בינואר וההצגות מתחילות ב-22 ינואר). 

קבוצת תיאטרון בשם דה מאד וונס מדלגת לפיירייטס הורייזנס עם הקומדיה הרעננה על תלמידי תיכון, המתכננים שידור טלויזיה ארוך, שמטרתו גיוס תרומות. לאחר שנכח בהצגה המקדימה כתב בן בראנטליי: "בבימויה של לילה נאוגבאוו, וצוות שחקנים חד ומדוייק להפליא, ההפקה מצליחה, בפיקחות רבה, לשלב אינטראקציות משחק, כדי להתגבר על תקלות בדינמיקה הקבוצתית."

playwrightshorizons.org


PARTY FACE

בניו יורק סיטי סנטר (ההצגות המוקדמות החלו ב-11 בינואר. הרגילות יתחילו ב-22 בינואר). פוליאנה כבר לא משחק יותר באופן הכל כך אופייני לה. במחזה של איזובל מהון המבויים על ידי אמנדה בירסה, היילי מילס משחקת בתפקיד אמא המוזמנת לערב אצל בתה המבוגרת והבעייתית, מביאה כיבוד ואת חברה הטוב. המחזה עוסק בהשתלשלות הענינים בערב יוצא הדופן הזה.

nycitycenter.org


PROTOTYPE: OPERA/THEATER/NOW  

במספר אתרים (ההצגות החלו ב-9 בינואר). מופע הנשען על אלמנטים מוסיקליים ובידוריים רבים, הופך גם השנה לדרמה מוסיקלית, עם שירים וקטעי אופרה ועוד. עולה במסגרת הפסטיבל השנתי. גרגורי ספירס, מיכאל גורדון ומיקאיל קרלסון הם חלק מהמלחינים באירוע.

prototypefestival.org


THE UNDERTAKING

ב- Theaters 59E59 (המגות מוקדמות החלו ב-11 בינואר. הרגילות ב-17 בינואר). לאחר שהתמודדו עם סקס, אובדן, הקומונה הפריזאית ועתיד אפוקליפטי, ה"אזרחים" מפנים את תשומת ליבם למוות. במופע הזה, אחות, חייל ואמן מתארים את הניסיון שלהם עם מוות. לתוך אלה מכניס המחבר והבמאי סטיב קוסון את פחדיו הפרטיים.

59e59.org


UNTIL THE FLOOD

בראטלסטיק פליירייטס תיאטר (הצגות מקדימות החלו ב-6 בינואר. הרגילות ב-8 בינואר). מופעי לא שיגרתיים קיצוניים, הם כבר בבחינת חדשות מוכרות. אבל במחזה החדש של דייל אורלנדרסמית, מדובר באווירה החברתית והריגשית סוערת במיוחד. היחוד במופע הזה הוא שמונעת ממותו של מיכאל בראון, קיימה אורלנדרסמית ראיונות עם תושבים בסנט לואיס ולאחר מכן יצרה פסיפס תיאטרלי, המבוסס על הדברים שסיפרו.

 rattlestick.org


UNTIL THE FLOOD


סיכוי אחרון להספיק לראות

METEOR SHOWER

בבוס תיאטר (יורדת מהבמה ב-21 בינואר). הקומדיה יוצאת הדופן הזו של סטיב מרטין בכיכובה של לאורה בנאנטי, קיגן מייק קיי, אמישומר וג'רמי שאמוס משלימה את סיבוב ההופעות שלה ויורדת מהבמה. אף שג'סי גרין פירגן לבדיחות רבות ולטקסט הבידורי, הוא ציין עם זאת בבקורתו, ש"פצצות" שנינות קטנות, לא הופכות את ההצגה למשביעת רצון. "כמו כל מטאור, גם ההופעה הזו סיימה את חייה ועליה להעלם."

meteoronbroadway.com


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE