הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שש דרכים לאבד את הכיסא שלכם במטוס
זה רשום באותיות הקטנות: כאשר אתם קונים כרטיס טיסה, חברות התעופה לא מבטיחות כיסא מסוים, לוח זמנים או טיסה. וחברות תעופה יכולות להיות קפדניות מאוד לגבי מי טס והיכן הוא ישב.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



1. קצין הביטחון צריך את המושב שלכם

האנשים האלו עדיין טסים כדי להגן עליכם, ולפעמים הם מושבים ללא אזהרה. אם אחד מהם מופיע וצריך את המושב שלכם, אתם תושבו מחדש או תורדו מהמטוס. ואתם אפילו לא תקבלו הסבר (כמובן שהרשויות אינן רוצות שתדעו כי יש קצין ביטחון על המטוס).

2. התעסקתם עם חבר צוות

כאשר בובי אבטחי, עורך דין מדאלאס, מיהר דרך דלת מסתובבת בנמל התעופה לה-גווארדיה בניו-יורק, הוא כיבכול "חתך" דייל של חברת ווירג'ין איירליינס אשר ניסה להכנס באותו זמן. אבטחי הורד מהטיסה לאחר שהדייל התלונן לקפטנית של המטוס. לפחות ווירג'ין התנצלו מאוחר יותר עבור "אי ההבנה" ופיצו אותו.



3. אתם- או הילד שלכם- לא מקשיבים להוראות חברי הצוות

למען האמת, אם אתם עושים דבר מה שמעצבן את צוות המטוס או לא עוקבים אחר הוראותיהם ואחר הוראות השילוט, אתם מסתכנים בהוצאתכם מהטיסה. בטח ראיתם את המשפחות הזועמות אשר הגיעו לחדשות בשנים האחרונות. במקרה אחד, אם ובנה התינוק אולצו לרדת מהמטוס לאחר שהפעוט סירב לשבת ולהדק את חגורת הבטיחות לפני ההמראה.

4. חברת התעופה מוכרת כרטיסים כפולים או רבים מדי

אפילו בעידן מערכות המחשוב המתוחכמות, או אולי בגללן, חברות תעופה מוכרות כרטיסים רבים מדי, ולעיתים נדירות מוכרות את אותו מושב לשני אנשים. כיום אתם זכאים לעד 1350 דולר בפיצוי כספי מזומן אם אתם מורדים מהטיסה (אל תקבלו תלוש טיסה!) בהתאם לסיבה בגללה הורידו אתכם, זמן העיכוב הנגרם ומחיר הכרטיס. בשנת 2013, דלתא נקנסה ב-750,000 דולר בגלל שלא יידעה את לקוחותיה כי הם זכאים לפיצוי כספי במזומן במקום תלוש טיסה, בנוסף לעבירות אחרות. חברת אמריקן שילמה קנסות עבור עבירות דומות.

5. אתם לא לבושים בהתאם

שוב, זה תלוי בצוות המטוס, אבל אם אתם לובשים חולצה קצרה עם כיתוב פוגעני, חושפים עור רב מדי, או לבושים בדרך חושפנית אחרת- דיילים וטייסים ידועים במקרים בהם הורידו אנשים מטיסה או סירבו להעלותם. ספיריט איירליינס פעם הורידו נוסע לאחר שסירב להרים את מכנסיו הנמוכים שחשפו את תחתוניו, וסאות'ווסט ידועה במקרים בהם סירבה להטיס נוסעים אשר בגדיהם חושפים יותר מדי מחשוף או חלקי גוף אחרים. לשמחתנו, חברות תעופה לא מאלצות יותר עובדים ללבוש חליפות ועניבות כאשר הם טסים עם החברה, אולם הן יעירו לך אם הן לא יאהבו את חוש האופנה שלך.

6. שתיתם יותר מדי

אם אתם שיכורים בבירור או תחת השפעה אחרת, אל תצפו לטוס. לא יבדקו את הנשימה שלכם, לכן זה נתון לחלוטין לשיקול דעת הצוות.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE