הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
10 הערים הנגועות ביותר בפשפשי מיטה
מכת הטפילים המעיקה והמגרדת לא פסחה גם בשנה שעברה על הערים הגדולות. בולטימור תפסה את המקום הראשון - זו השנה השנייה ברציפות. וושינגטון די. סי. נמצאת במקום השני (גם כן בשנה השנייה ברציפות), ועוקפת את שיקגו במקום השלישי. גם לוס אנג'לס בצמרת הדירוג


חברת ההדברה אורקין שיחררה את רשימת חמישים הערים הנגועות ביותר בפשפשי מיטה השנתית שלה, ובולטימור תפסה את המקום הראשון - זו השנה השנייה ברציפות. וושינגטון די. סי. נמצאת במקום השני (גם כן בשנה השנייה ברציפות), ועוקפת את שיקגו במקום השלישי.

הדירוג מבוסס על מספר הטיפולים בפשפשי מיטה שחברת אורקין ביצעה בין ה-01/12/16 ועד ה-30/11/17, והוא כולל מבני מגורים ועסקים. השרצים הזעירים מראים חיבה לחוף המזרחי ולמערב התיכון, כאשר הרשימה מורכבת בעיקר מאזורים אלו. ערים חדשות שמצטרפות לחמישים המובילות השנה הן ניו-אורלינס ופלינט, מישיגן. קרן קטנה של חדשות טובות? ניו-יורק נפלה ארבעה מקומות ממקום 4 למקום ה-8, ואורלנדו ירדה מהרשימה לחלוטין.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



הנה עשר הערים המובילות השנה:
1. בולטימור
2. וושינגטון די. סי.
3. שיקגו
4. לוס אנג'לס
5. קולומבוס, אוהיו
6. סינסנטי
7. דטרויט
8. ניו-יורק
9. סן פרנסיסקו-אוקלנד-סן חוזה
10. דאלאס-פורט וורת'

אנחנו מבינים כמה לא נעים זה לחשוב על עיר שורצת בפשפשי מיטה (חרקים זעירים הניזונים מדם אנושי, במקרה ולא ידעתם), אבל אל תיתנו לרשימה הזאת למנוע ממכם לבקר בערים הנזכרות למעלה - או מלהשתכן במלונות שלהן. למרות שהתפשטות חרקים במלונות ואתרי נופש נהיית נפוצה יותר ויותר, ישנן פעולות מניעה אשר אתם יכולים לנקוט. הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות כאשר אתם נכנסים למלון הוא לשים את המטען שלכם באמבטיה, היות והחרקים לא מסוגלים להצמד למשטח החלקלק. לאחר מכן בדקו את המיטה והריהוט מסביב וחפשו סימני חיים. וודאו כי אתם לא משאירים כביסה מלוכלכת על הרצפה, מכיוון שפשפשי מיטה ידועים בנטייתם לזחול אל קפלי הבגד ולחזור אתכם הביתה.



בקצרה, אתם רק צריכים לזכור ל.י.ש.ו.נ. חברת אורקין הייתה אדיבה מספיק כדי לספק יחד עם הרשימה המפחידה שלהם קיצור שימושי שמזכיר לנו איך לבדוק את החדר. וכך הוא הולך:

לקטו סימנים בחדר להמצאות חרקים. שימו לב לכתמים קטנים על המזרן, רהיטים רכים ומאחורי קרש המיטה.

ייבשו את כל הבגדים במייבש במשך רבע שעה לפחות בעוצמה מקסימלית כאשר אתם חוזרים הביתה.

שימו את המטען שלכם הרחק מהמיטה וקירות. המקומות הבטוחים ביותר הם השירותים ועל מדפים.

וודאו היטב במקומות נפוצים כמו המזרן, תחתית המיטה ורהיטים, וכן מאחורי תמונות וטפטים קרועים.

נקו היטב את המטען כאשר אתם אורזים מחדש וחוזרים הביתה. שמרו אותו הרחק מהמיטה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE