הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בית המשפט קבע: משפחות נזקקות בניו-ג'רזי תעברנה לאזורים עשירים יותר
משפחות מעוטות הכנסה הגרות בחלקים מניו-ג'רזי זוכות כעת להזדמנות לעבור לגור בשכונות נחשבות בעלות בתי-ספר טובים יותר החל מהשנה הבאה, לאחר ששופט פדרלי הורה השבוע ליישם מידית החלטה מתקופת ממשל אובמה על הפסקת ההפרדה.


ניו ג'רזי: בית המשפט אישר מעבר למשפחות נזקקות לאזורים מבוססים בעיר


     משפחות נזקקות בניו-ג'רזי, תעברנה לאזורים עשירים יותר



מחוזות ברגן, פסייק, מונומת' ואושן הם בין 23 אזורי המטרו שיצטרכו לשנות את צורת חישוב הסבסוד הפדרלי לדיור בר-השגה, בהתאם לנוסחה חדשה שעוצבה על מנת לתת אפשרות לתושבים עניים יותר הזדמנות לחיות באזורים יקרים יותר. תומכי השינוי טוענים כי הפעולה נגד ההפרדה תשבור את מעגל המעבר של משפחות מעוטות הכנסה לשכונות עניות.

"ניו-ג'רזי היא מדינה מגוונת מאוד, אך בו זמנית מאוד מפולגת." אמרה נינה ריינרו, דוברת הרשת לפיתוח דיור וחברה של ניו-ג'רזי. "ההחלטה המשפטית מספקת הזדמנות לתושבי ניו-ג'רזי אשר מתקשים לסגור את החודש אבל רוצים לגדל את משפחתם בבית בטוח ואיכותי, בשכונה טובה עם בתי-ספר טובים."


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


יחידת דיור חדשה בשדרות אוקווד אשר נבנתה חלקית בעזרת מענק פדרלי של 1.5 מיליון דולרים לסיוע בהתאוששות לאחר הוריקן סנדי

לפי רישומי בית-המשפט, מחלקת הדיור והפיתוח העירוני של ארצות הברית ומזכיר הדיור בן קרסון נתבעו על-ידי קבוצה של פעילי זכויות אזרח באוקטובר, לאחר שהסוכנות עיכבה את יישומו של חוק אשר שינה כיצד מחושבים שוברי דיור של תכנית סקטור 8. החוק קבע כי ערכם של שוברי דיור יהיה מחושב בהתאם למחירי ההשכרה החציוניים בכל אזור מיקוד, ולא בכלל אזור המטרופולין. בגלל שמחירי ההשכרה שונים בצורה קיצונית, שימוש בנתונים של כלל אזור המטרופולין גורם לירידה בגודל הסבסוד של תכנית סקטור 8 – ובכך פוסל מעברן של משפחות לשכונות בעלות הזדמנויות טובות יותר.

בהחלטה של השופטת בריל הואל נכתב כי דחיית יישום מחירי ההשכרה ההוגנים באזורים קטנים מ-2018 ל-2020 על-ידי המחלקה לדיור היא "אקראית וללא תכלית". היא הורתה ליישם את החוקים החל מהראשון לינואר. הזכאים לשוברי תכנית סקטור 8 מעבירים שלושים אחוזים מהכנסתם לתשלום שכירות, כאשר ההפרש מועבר ישירות לבעלי-הבית על-ידי רשויות הדיור המקומיות. תומכי החוק טוענים כי חישוב בעזרת מחירי השכרה מדויקים מרחיב את אפשרויות הדיור עבור משפחות, בכך שהוא מספק סבסוד גדול יותר ומאפשר מעבר לשכונות אמידות.

עבור משפחות מעוטות הכנסה רבות, ההזדמנות לגור באזורים עשירים משמעותה גישה לבתי-ספר איכותיים ואחוזי פשיעה נמוכים. "מדיניות הדיור הפדרלית היא סיבה מרכזית להפרדה גזעית אשר שורדת בעקשנות עד ימינו" מסרה שרילין איפיל, נשיאה ומנהלת הקרן להגנה משפטית וחינוך של ה-NAACP. "המועד בו ממשלתנו הפדרלית הייתה צריכה לתקן את ההבדלים העצומים בעושר וחינוך אשר ממשיכים להיווצר בגלל המדיניות שלה עבר מזמן, וחוקים צנועים כמו זה משחקים תפקיד מרכזי ביישור הקו עבור אמריקנים שחורים, היספנים ומעוטי-הכנסה."


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE