הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
10 סרטים שאתם חייבים לראות השנה
מבחר הסרטים המשובח ביותר שיצאו ועתידים לצאת ב-2018


Paddington 2

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



יצא לאקרנים - 12 בינואר

עברו 3 שנים מאז שצפינו לאחרונה בדב הפרואני החביב עלינו, פדינגטון, אז יהיה נחמד להתעדכן עם החבר הוותיק, בקולו של בן ווישאו. משימתו הפעם היא להשיג עבודה ולהשקיע במשפחתו המאמצת, הבראונים. יו בונוויל (W1A) חוזר כמר בראון וסאלי האוקינס (צורת המים) חוזרת כגברת בראון התמהונית המופלאה. ואם הקאמבק של הליהוק המקורי לא מספיק, אז ישנה תוספת, יו גראנט (שם קוד מ.ל.א.ך) בהופעת האיש הרע התורן. 


 Permission 



תאריך יציאה לאקרנים- 9 בפברואר

דן סטיבנס ורבקה האל מגלמים זוג צעיר, וויל ואנה, רגע לפני החתונה בדרמה קומית רומנטית ומקפיצה המתרחשת בברוקלין. הם האהבה הראשונה האחד של השניה, נשיקה ראשונה...הכל ראשון. רגע לפני שהם קופצים למים, הם מתחילים לפקפק האם חוסר ניסיונם עם פרטנרים שונים יכול להוות מכשול לקשר. אנה לוקחת החלטה ראשונה ומציעה לשבור את החוקים ולאפשר התנסות עם אדם אחר, רק לראות איך זה מרגיש...או אואו. 


The Party



תאריך יציאה לאקרנים- 16 בפברואר

קריסטין סקוט תומס (המיילדת) ובעלה המגולם ע"י טימותי ספאל (הארי פוטר) מארגנים מפגש חברים בסרט המסיבה. אך למעשה נטל הארגון נופל עליה כיוון שבעלה נראה קצת לא בעניינים. נגלה מה מסיח את דעתו בטריילר המצורף, וזה די מפתיע. 


Red Sparrow



תאריך יציאה לאקרנים- 2 במרץ

ג'ניפר לורנס (אמא) מצטרפת למשחק הריגול במותחן הפעולה דרור אדום, המבוסס על ספרו של ג'ייסון מאתיוס מ-2013. לורנס מגלמת את דומיניקה אגורובה, שגדלה במוסקבה, רוסיה, ובילתה את רוב חייה באימונים במטרה להפוך לרקדנית מקצועית. אך לאחר שספגה פציעה שסיימה את הקריירה שלה, לא הייתה לה ברירה אלא להתאים את עצמה. 


A Wrinkle in Time



תאריך יציאה לאקרנים- 9 במרץ

דיסני מוסיפה לספרה הקאלסי של מדליין לאנג'ל, עדכון מודרני בסרט שיוצא לאקרנים ב-2018. הסיפור עוקב אחר התלמידה מג מאורי (סטורם רייד), שאביה המדען (כריס פיין) נעדר. במקום לשקוע בבעיות המתעוררות בבית הספר, היא משקיעה מחשבה בחקירת היעלמות אביה ומגייסת את אחיה צ'ארלס וואלאס (דריק מקאבי) והחבר קאלווין (לוי מילר). למרבה המזל, שלושת הנערים מקבלים עזרה והנחייה על ידי שלושת הנשים המופלאות, גב' וויצ' המופלאה (אופרה ווינפרי), גב' וואטסיט (ריס וית'רספון) וגב' הוו ( מינדי קאלינג). 


Isle of Dogs



תאריך יציאה לאקרנים- 23 במרץ

ב-2017 ווס אנדרסון יצא בהודעה עם רשימת השחקנים שיופיעו בסרטו שצולם בטכניקת סטופ-מושןאי הכלבים - וכולל את ביל מוראי, טילדה סווינטון, הארווי קייטל, בוב באלאבן, ג'ף גולדבלום ופרנסיס מקדורמאנד.. ילד צעיר בשם אטארי (קופו ראנקין) יוצא בחיפוש אחר כלבו האובד, ומגיע לאי יפני המאוכלס רק על ידי כלבי ציד העוזרים לו במשימה. 


Sherlock Gnomes



תאריך יציאה לאקרנים- 23 במרץ

עולמם הסודי של גמדי הגינההוא המשך לסרט נומיאו וג'וליה משנת 2011. הסרט, בקולם של ג'יימס מקאבוי ואמילי בלאנט ממשיך בעלילה חדשה. הזוג מגייס את שרלוק גנומז (ג'וני דפ) בכדי לחקור את היעלמות שאר גמדי הגינה בגן החדש אליו הגיעו. שרלוק בסרט זה ניחן באותה שנינות יבשה כמו השרלוק "שלנו" מסדרת הטלוויזיה "שרלוק" (בנדיקט קומברבאטצ') כפי שרואים בטריילר המצורף. 


Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald



תאריך יציאה לאקרנים- 1 בנובמבר

אדי רדמיין חוזר כקוסם ניוט סקמנדר בעיבוד הבא של ג'.קיי.רולינג חיות הפלא והיכן למצוא אותן 2, הסרט המקדים (פריקוול) לסדרת סרטי הארי פוטר. בעוד חלקים מהסרט עדיין לא ידועים, פורסמו כמה מפרטי העלילה ונראה שהולכת לפרוץ מלחמת קוסמים. העלילה נפתחת בשנת 1927, כמה חודשים לאחר סיום עלילת הסרט הראשון, כאשר סקמנדר מגלה את זהותו של גלרט גרילנוולד (ג'וני דפ). ישנם גם פנים חדשות שהצטרפו לצוות השחקנים ובתוכם ג'וד לאו (האפיפיור הצעיר) כדמבלדור, לפני שהפך למנהל בית הספר הוגוורטס לכישוף וקוסמות. 


Bohemian Rhapsody



תאריך יציאה לאקרנים- 25 בדצמבר 

להקת הרוק קווין מקבלת סרט ביוגרפי משל עצמה. רמי מאלק (מר. רובוט) בתפקיד הסולן האייקוני, פרדי מרקורי - ליהוק לא קל בכלל. הסרט מתחיל ב 1970, שנת הקמת הלהקה וממשיך דרך 1985 השנה בה הם כבשו את הבמה במופע ה'לייב אייד'. 


Mary Poppins Returns



תאריך יציאה לאקרנים- 25 בדצמבר

ילדי משפחת בנקס, שהכרנו אותם לראשונה בסרט מרי פופינס הראשון משנת 1964, גדלו מאז (בן ווישאוו, אמילי מורטימר) ויש להם ילדים משלהם. אך נראה שהם צריכים עזרה בלזכור שיש עדיין מעט קסם בעולם. צפו במרי פופינס, הפעם,  בגילומה של אמילי בלאנט. למי שחושש שהסרט החדש יכתים את הזיכרון האהוב מהסרט הראשון, דעו כי מרי פופינס הוא לא עיבוד מחודש למקור אלא מבוסס על חומרים מעלילות נוספות הלקוחות מספריו של פ.ל.טרוורס. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE