הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מתקן ענק למכירת מריחואנה על שטח של 24,000 נפתח במחוז לוס-אנג'לס
מועצת העיר MAYWOOD אישרה פתיחת המקום בגודל 24,000 סקוור פוט שיניב הכנסות של 6% מהמכירות לקופת הרשות


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



העיירה הקטנה מייווד משתלבת גם היא בשגעון הקאנביס, בתקווה שזה יניב לה רווחי ענק. מתקן ענק (מבנה תעשייתי מודרני) המשמש כסוג של בית מרקחת חדש Cookies Los Angeles פתח את שעריו לפני ימים אחדים וגרם ללקוחות התרגשות, בשל מיקומו.  "עד כה נידרשה לנו נסיעה ארוכה למדי, כדי להשיג את החומרים הללו, מה גם שלא היו את כל הטעמים שיש כאן." אמר אחד הלקוחות, ויקטור דומינגז.  המקום החדש, המשתרע על שטח של 24,000 רגל רבועים, נפתח מדי יום ב-08:00 בבוקרופעיל עד 10 בלילה. כל מה שנידרש ממך כדי לרכוש מריחואנה, היא תעודת זהות תקפה של קליפורניה, המעידה שהינך בן 21 ומעלה.



"לוס אנג'לס נחשבת 'המטה' העולמי של הקאנביס ומייווד היא המרכז של מחוז לוס אנג'לס, אחד האזורים היותר צפופי אוכלוסין. אנחנו מביאים סיכוי והזדמנות יוצאת מהכלל לעיירה." אומר דניאל דבורסקי, אחד השותפים של Cookies Los Angeles"לא בכל מקום בלוס אנג'לס ניתן להשיג, באופן חוקי, את הסם להנאתך ולכן אנשים רבים עומדים להגיע לכאן, מכל האזור." אומר איבן אלבארדו.

ההסכם בין בית המרקחת והעיר מייווד כולל תשלום מס ישיר של 6% לקופת העיירה, נתון שמתורגם למיליוני דולרים של הכנסות לרשות. בית המרקחת הזה הוא העסק הזעיר הראשון במחוז לוס אנג'לס שמקבל היתר כזה. "מהזרע ועד המכירה, אנחנו מגדלים, מעבדים, הכל באופן ידני, אורזים, מטפחים, מייצרים תמציות ומטפלים במכירות הקמעונאיות כאן במקום." אומר דבורסקי


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE