הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: שוטר חשוד בקבלת שוחד תמורת הגנה על סוחרי סמים
לפי כתב האישום שהגישה המדינה ,שוטר הסיור ביצע עסקה עם סוחרי הסמים להגנה עליהם תמורת כסף מזומן


השוטר, קנת קולינס, 51, תושבצ'ינו ושלושה גברים נוספים: גרנט ולנסיה, 34, תושב פומואה, דויד איסטר, 51, תושב הייד פארק ומוריסדסי פונט בן 56, תכננו לפי טענת המשטרה, לקבל שוחד על מנת להגן על סוחרי סמים. החשודים ניצבים כעת בפני אישומים בגין הפצת סמים אסורים. על פי כתב האישום שהוגש נגדם, עולה כי השוטר ושאר החשודים  תכננו "לספק אבטחה" להברחה של משלוח חומרים אסורים ללאס-וגאס שיועד לכלול 13 פאונדס מטה-אמפטמפמין (המוכר גם בשם מת') ו45 פאונדס נוספים של קוקאין. לפי החשד, הארבעה תכננו לקבל תשלום של 250 אלף דולר תמורת העבודה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



התביעה מעלה מקרה נוסף בו תכנן קולינס עם סוכן משטרתי סמוי משלוח של חומרים אסורים ללאס-וגאס בנובמבר השנה, שהיה אמור לכלול מטה-אמפטמין, מריחואנה, וסיגריות מזויפות. לפי העדויות הסוכן וקולינס סיכמו על תשלום בגובה 25 אלף דולר לאחרון תמורת אבטחת השיירה. לפי בית המשפט, המטה אמפטמין שיועד לשילוח היה מזויף.

שוטר הסיור קולינס, ותיק במשטרה, שסיים לאחרונה את שנת שירותו החמש עשרה, הבטיח לסוכן הסמוי כי : " הם שוטרים וכל המשלוחים שלהם עוברים בלי בעיות". כך עולה מפי פרוטוקול בית המשפט.
 קולינס נחקר חודשים בחשד לקשר עם חוות בלתי חוקיות לגידול מריחואנה מהם תכנן לקבל תשלום עבור אספקות נוספות אבטחה.


עיון בפרוטוקול מעלה כי הסוכן המשטרתי שהציג עצמו כבן משפחה של איש עשיר שהתעניין ביסוד ומימון בית בלתי חוקי לגידול מריחואנה, נפגש עם קולינס באוגוסט האחרון. סוכנים משטרתיים הקליטו את קולינס מדבר על הרשת הענפה שלו לסחר בסמים, פעילותו הקודמת והאסורה בתחום הסחר, ונכונותו לנצל את מעמדו במשטרה לטובת שיתוף פעולה עם עבריינים.

"אני מסדר בעיות" אמר קולינס. "אני יודע לפתור כל בעיה", התרברב בפני סוכן סמוי מהFBI. והמשיך: " בבעלותי קבוצה מקצועית מאוד של אנשים, בינהם גם שוטרים נושאי נשק". "קולינס מכר את חבריו לשירות כדי לסייע לאדם שהיה סבור שהוא סוחר סמים". אמר התובע המשטרתי והוסיף: " לפי כתב האישום השוטר ניצל את מעמדו בתור אוכף חוק, כדי להבטיח ל"לקוחותיו" שמשלוחים גדולים של חומרים בלתי חוקיים יעברו באין מפריע".


שריף מחוז לוס אנג'לס, כריס מקדונל, כינה את המעצר של שוטר הסיור כטרגית: "אני סבור כי אם מסתכלים על המקרה מנקודת המבט של המערכת המשטרתית אפשר לומר שהמערכת עבדה. זיהינו את הפעילות הבלתי חוקית שהובילה לפתיחת חקירה בסיוע גורמים פדרלים נוספים, חקירה שמסתיימת ביום זה עם כתב האישום נגד קולינס". במשרד השריף המחוזי של לוס אנג'לס כתבו בדף הפייסבוק שלהם כי הביאו לתשומת לב חוקרי הרשויות טענות על פעילות פלילית כבר לפני כמספר חודשים.  

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE