הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הצצה נדירה אל תוך האחוזה החדשה של לברון ג'יימס בלוס אנג'לס
בחודש האחרון, רכש ג'יימס נכס מגודר בשווי של 23 מליון דולר. הנכס, ממוקם בשכונת ברנטווד (Brentwood) שבלוס אנג'לס וזאת בסמיכות לנכס הראשון שרכש כבר בשנת 2015 בסכום דומה של 21 מליון דולרים

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



ג'יימס, 33, זכה ב 3 תארי אליפות בליגת ה
NBA– 2 מהם במדיי קבוצת המיאמי היט ובתואר אחד נוסף במדיי קבוצתו הנוכחית ה"קליבלנד קאבלירס". בנוסף לשתי האחוזות בלוס אנג'לס, ג'יימס, הוא הבעלים של אחוזה שלישית נוספת הממוקמת בעיר הולדתו אקרון שבמדינת אוהיו.

ביתו החדש של כוכב הכדורסל שזה עתה נבנה בלוס אנג'לס בעלות 23 מיליון דולר, בנוי על פני שטח של כ-16,000 סקוור פווט. הבית מורכב מלא פחות מ 8 חדרי שינה ו 11 חדרי רחצה. בנוסף הבית החדיש, מכיל מאפייני יוקרה כמו סוויטות VIP בעבור אורחיו של ג'יימס, מעלית, מרתף יין המכיל 1,500 בקבוקי יין ו 10 יחידות חניה מקורות המשמשות גם לתצוגה של רכבים.מבואת הכניסה לבית מקנה אווירה ומראה אלגנטיים במיוחד וזאת, באמצעות תיקרה המתנשאת לגובה של 14 פוט ורצפות עתיקות העשויות שיש ייחודי שנלקח מוילות בסיגנון ספרדי.



בקומה הראשונה בבית, מטבח פתוח המשמש כגשר מעבר בין החדר הגדול והעיקרי בבית לבין חדר המשמש כחדר האוכל המרכזי בעל כניסות רחבות. המטבח, המורכב מאריחי שיש, ארונות לבנים ומקרר שניתן להיכנס לתוכו, יוצרים יחד אווירה ומראה של מסעדה פרטית.



החדר הגדול , כהמשכו של המטבח הפתוח, מוסיף למעשה סוג של אזור לאונג' הסמוך למטבח. מהזווית הזו, הגוונים הזהובים של המטבח מדגישים את הצד הפונקציונאלי שלהם. אותן עמודות זהובות משני צידיו של השולחן בצורת "אי – מטבח" משמשות כ"משענת רגליים" ומקנות לו מראה ותחושה הקרובים יותר לזה של שולחן אוכל, מאשר שיש מטבח סטאנדרטי. 



הקומה התחתונה מכילה את אחד מאזורי הבידור של הבית. אזור הבידור המרהיב, מורכב מחדר קולנוע חדיש וחסין לרעש חיצוני, המצויד במערכות השמע המתקדמות ביותר. בסמוך לקולנוע, ניתן למצוא לאונג' סיגרים יוקרתי. גם בלאונג' וגם בקולנוע, נעשה שימוש בטכנולוגיית טיהור אוויר המותקנת בבתי קזינו רבים. הבר הסמוך לחדר הקולנוע מורכב בתצורת משטח שיש עשוי אבן אוניקס שככל הנראה, זוהר בחשכה. חדר הכושר הבייתי מספק שפע של מרחב לכל ספורטאי מקצועי כדי לאכסן את כל ציוד הדרוש לו לשמירה על כשירותו. בנוסף, חדר הכושר יוא הדופן הזה כולל בתוכו חדר אדים, חדר סאונה, חדר רחצה יוקרתי וחדר מיוחד לעיסוי גוף (מסאג').



סוויטת ה"מאסטר" בבית מורכבת מאגף פרטי המכיל שני חדרי רחצה נפרדים וחדר ארונות רחב ידיים. בנוסף, האגף מכיל פאטיו פרטי, אח עשוי שיש וכניסת שירות פרטית.
חלונות המשרד הבייתי הממוקם בקומה העליונה, נשארים בקו אחיד ועיקבי יחד עם דלתות הזכוכית השקופות המותקנות בבית מהריצפה ועד התיקרה. בשונה מהן, הזכוכית המרכיבה את דלתות המשרד הבייתי הן בעלות גוון כהה ועמום יותר המקנה תחושת שקט ונוחות מיירבית. באחד מחדרי הרחצה המצוי בסוויטת המאסטר, נמצא ספסל עשוי שיש המפריד בין האמבט למקלחת. בנוסף, באחד מחדרי האמבט המשוייך לאגף הפרטי של הסוויטה יש אף כניסת שירות פרטית.




החצר האחורית הפרטית שאורכה חורג מאורכו של הבית מספקת שפע של מקום בעבור בריכת השחייה המפוארת. החלק המקורה למחצה בעל החרכים דמוי בקתה בקצה הרחוק של הבית מאפשר מרחב ישיבה מוצל רחב בצידו החיצוני של הבית. הגבעות המשופעות בצידי הבית, בעלות צמחייה נטועה צפופה במיוחד מספקות את הפרטיות המייטבית בעבור דיירי הבית. בנוסף לבריכה וכהמשך טבעי לחלק המוצל הייחודי, חצר הבית מכילה מטבח חיצוני המאובזר בציוד המתקדם ביותר בדמות משטח ברבקיו מובנה, מספר מקררים חיצוניים, מכונת קרח וברזי בירה מקצועיים. בין החלק החיצוני והפנימי של הבית מפרידות דלתות הזזה המותקנות מהריצפה ועד התיקרה והן עשויות זכוכית שקופה המספקות תחושת מעבר קלילה בין חלקי הבית הפנימיים והחיצוניים.



מרפסת הגג של הבית, משמשת כחלל בידורי נוסף של הבית והיא מכילה 2 בורות מיוחדים להבערת אש, תנור לבנים ייעודי להכנת פיצה, לאונג' רחב ידיים וגישה ישירה באמצעות המעלית לחלקו המרכזי של הבית. העצים והצמחייה השתולים בצפיפיות סביב הבית, נוצרת למעשה תחושה של "גדר" היקפית שבאמצעותה, ג'יימס השיג את הפרטיות המייטבית בעבורו ובו בזמן ניכס לעצמו נוף מרהיב המשקיף על האוקינוס הפסיפי ועל מרכז העיר לוס אנג'לס. באופן אירוני או שלא, הדבר היחיד שחסר באחוזה הזו הוא מגרש כדורסל.




56% לא
44% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE