הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נוואדה: ועדת המיסוי מאשרת תקנות מריחואנה חדשות
כחצי שנה לאחר שהחלו מכירות הסם הפופולארי למטרות פנאי, נקבעו תקנות במטרה להסדיר את התעשייה

ועדת המיסוי במדינת נוואדה, בת שמונת החברים הצביעה והחליטה פה אחד על אימוץ תקנות הסם המתפרשות על 258 העמודים, ומחליפות את התקנות הזמניות המוקדמות שהסדירו את תעשיית המריחואנה בנוואדה מיולי האחרון ועד סוף שנת 2017. תוספות לתקנות הקבועות שאומצו היום כוללות הנחיות לבחירת הנמענים על ידי הממשל המקומי עם הקצאת 66 רישיונות למכירת סם והתרה של משלוח ביתי. "התהליך והנהלים האלו יתעדכנו במהלך השנים הקרובות", אמר דיאון קונטין, מנהל מחלקת המיסוי של נוואדה. התקנות החדשות עדיין צריכות את אישורה של הרשות המחוקקת המקומית. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



תושבי נוואדה בבחירות של 2016 אישרו את שאלה מס' 2 של באלוט להתיר לבוגרים בני 21 ומעלה להחזיק ולצרוך עד כ-30 גרם פרחי מריחואנה או עד כ-4 גרם של החומר הפעיל THC במוצרי מזון המכילים קנאביס ('אדיבלס') או תרכיזים כמו שאטר, וואקס ושמן פחמן דו חמצני. הוחלט על ה-1 בינואר 2018 כעל תאריך היעד בו תחל מכירת מריחואנה למטרת הנאה. אך החקיקה של שנה שעברה אותה הוביל הסנאטור ריק סגרבלום, התירה לאותם 60 בתי מרקחת המוכרים מריחואנה רפואית, ומורשים מטעם המדינה, להתחיל למכור מריחואנה למטרת הנאה החל מ-1 ביולי, בתכנית "התחלה מוקדמת". אותם מוסדות שאושרו למכירת הסם בתכנית ה"התחלה המוקדמת" בשנה שעברה, יצטרכו להגיש בקשה חדשה לקבלת רישיון מכירה קבוע בהתאם לתקנות החדשות. 

מבין אלו שתמכו בתקנות החדשות, בלטו פרקליטת לאס ווגאס, אמנדה קונור, מטעם קואליציית הקאנביס של נוואדה, וריאנה דורט המייצגת את איגוד בתי המרקחת של נוואדה. כמה מהמגדלים טענו כי צריך לאפשר להם למכור ישירות לצרכן הסופי מאשר רק לבתי המרקחת, וזאת במקרה שלא יקבלו היתר מכירה ברישיון לפי התקנות החדשות. נוואדה כבר אישרה השנה כ-270 עסקי מריחואנה הכוללים כ-120 מתקני גידול, 80 מתקני ייצור, 10 מעבדות ניסוי ו-60 בתי מרקחת. 


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE