הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כוכב דיסני הפך לשודד
משטרת ברבנק עצרה צעיר אשר שיחק בסדרת טלוויזיה מצליחה באשמת מספר מקרי שוד

כוכב דיסני לשעבר, אדם היקס, נעצר השבוע עם חברתו דני טמבורו, 23, בהקשר למספר מדאיג של שודים בברבנק. "הייתי אומר שארבעה שודים גב אל גב, הינם עניין די יוצא דופן" אמר סגן קלאודיו לוסקו ממשטרת ברברנק. היקס, 25, מוכר בעיקר מסדרת הטלוויזיה של ערוץ דיסני, "זיק ולות'ר" שם שיחק את דמותו של לות'ר בין 2009-2012. הוא השתתף גם בסרטה של ג'ניפר לופז The Boy Next door ב-2015. היקס גם משתתף קבוע בסדרה של הולו "פריקיש". "שמעתי על כך" אמר לוסקו כשנשאל אם שמע שהיקס הינו שחקן טלוויזיה וקולנוע מילדותו "אבל זה לא משהו שאנחנו מעוניינים להסתכל עליו".


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



לוסקו אמר כי הצמד ניסה ארבעה שודים חמושים וכאשר שניים מהם הצליחו, הם החליטו להמשיך הלאה וביצעו אותם תוך פרק זמן קצר ביום אחד. המשטרה הצליחה למצוא פריטים שונים שהשניים גנבו כמו למשל ולפון סלולרי, ארנק, שרשרת וכרטיסי אשראי. "כל הרכוש שנגנב נמצא" הודיע לוסקו "גם אקדח שאנו מאמינים שהשתמשו בו לצורך השוד".

סדרת מעשי השוד התחילה בסביבות 5:15 בבוקר יום רביעי כאשר גבר בן 52 הלך באזור ברבנק בולברד וגריפית' פארק דרייב כשגבר עם אקדח ניגש אליו. האיש כיוון לעברו את האקדח ודרש את ארנקו. בעוד המשטרה חוקרת את השוד הראשון, שלושה שודים נוספים בוצעו בהפרש של מספר דקות אלו מאלו ותוך 15 דקות וכולם בוצעו באזור ברברנק ונגד הולכי רגל. הקורבנות מסרו תיאור דומה של החשוד ושל הרכב אתו נמלט מהמקום לאחר השוד. הם תיארו קיה כהה עם שני אנשים יושבים בתוכה. 

לא לקח זמן רב לשוטרים לאתר את הקיה. כשהמכונית נמצאה, היא היתה נהוגה על ידי אישה שסיפרה לשוטרים כי היא קרובת משפחה של טמבורו, אך לא היתה קשורה לשוד. ברכב נמצאו מספר פרטים גנובים. משם המשיכו השוטרים לביתם של החשודים על רחוב ניאגרה בברבנק ועצרו אותם במקום. "אנו מאמינים שהאישה נהגה במכונית וכי הגבר ביצע את השדידות עצמן" מסרו השוטרים. השניים שדדו שני אנשים בשנות ה-70 לחייהם ושניים בשנות ה-50 לחייהם ואחד שהיה בן 20, כולם ברדיוס של מיילים ספורים זה מזה. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE