הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שיאן ההופעות: נעצר 344 פעמים וכעת שוב בדרך לכלא
כאשר תושב מיאמי ביץ', ריצ'רד פאואל הופיע החודש בפני שופט , זה לא היה הסיבוב הראשון שלו עם מערכת המשפט הפלילי בפלורידה – וכנראה גם לא האחרון. פאוול, בן 57. שרשת המעצרים שלו כוללים עבירות קלות כמו שתייה בפומבי וגניבת ארגז חלב ועד לחמורות ביותר כמו שוד אלים ותקיפה מינית

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



ריצ'ארד פאואל, חסרי בית, הורחק מאזורים מסויימים במיאמי ביץ' . למרות זאת, המשטרה תפסה אותו מפר את ההוראה הזאת, כשהוא שיכור וצועק באמצע הרחוב. לטענת השוטרים הם מצאו מריחואנה דחוסה בנעליו. פאוול יבלה כעת את 90 הימים הבאים מאחורי סורג ובריח. הוא נמנע ממשפט על ידי כך שהודה. מנגד השופטת אנדריאה ריקר וולפסון, שלחה לו אזהרה חמורה.

"אתה על הרדאר שלי פאוול. השוטרים והתושבים שגרים באזור הזה יודעים מי אתה, והם יתקשרו למשטרה אם הם יראו אותך, תחזור למקום שבו אתה נמצא עכשיו " אמרה ריקר וולפסון. "ואני יכולה להבטיח לך שאם תפר שוב את הפקודה, לא תעזור לך בקשת חנינה מעורכי דינך". פאוול הורשע חמש פעמים ב -12 החודשים האחרונים. עבור ג'ון דוצמן, ההיסטוריה הארוכה של פאואל, מעצריו ושחרוריו הם חלק מבעיה גדולה יותר. דוצמן ותושבים אחרים הקימו את יחידת ערנות ומניעת פשע שכונתי במיאמי ביץ בשנה שעברה.

הקבוצה רוצה לעצור את תופעת הדלת המסתובבת של עבריינים חוזרים אשר נעצרים, משוחררים ולבסוף חוזרים אל החוף. חמושים במידע, הם משתתפים בדיוני בתי המשפט כדי לשכנע את השופטים להחזיק את הנאשמים בכלא. "אנחנו מתמקדים בעבריינים חוזרים במיאמי ביץ 'אשר הופכים את החיים שלנו לבלתי נסבלים", אמר דוצמן. אבל דוצמן מקווה שתוצאות המשפט הזה ישלח סוף סוף מסר לפאוול ולאחרים כמותו. "אני מקווה שזה יחלחל אצלם" סיכם.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE