הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
גל גדות על שער ה"ואניטי פייר"
הנציגה שלנו בהוליווד מככבת בשער של מגזין האופנה הנחשב ביחד עם ריס ווית'רספון, ניקול קידמן ואופרה ווינפרי

אם אתם צריכים עוד הוכחה שגל גדות עשתה את זה, אז ראו את שער המגזין ה"ואניטי פייר" החודש שם מככבת גדות בגאון לצד אופרה ווינפרי, טום הנקס, ריס ווית'רספון, האריסון פורד וניקול קידמן. הואניטי בוחר מדי שנה בהופעות הבולטות ביותר של השנה החולפת עם שער מתקפל, עם שלושה עמודים. לגיליון החגיגי הזה קוראים: "גיליון הוליווד". 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



גדות מופיעה אמנם בקיפול האחורי אבל לצידה באותו פריים, מופיעים רוברט דה נירו וגריידון קרטר, מי שהיה עורך המגזין במשך 25 שנה. השער הנוצץ והנחשב של מגזין האופנה, צולם על ידי הצלמת הידועה אנני לייבוביץ', המצלמת את השער מזה שנים רבות. כל תריסר הכוכבים המצולמים בשער לצידה של גדות הינם ידועים מאוד עם קריירה רבת שנים, כך שמדובר בהחלט בהישג משמעותי. 

גדות לובשת בתמונה שמלה כסופה יפיפיה מבית דיור עם חצאית שיפון שקופה וארוכה החושפת את רגליה החטובות שמתחת. אתר המגזין פירט את הבחירה בגדות: "מבחינה פיזית, השחקנית, דוגמנית וחיילת צה״ל לשעבר הביאה את כל התכונות שצריך לתפקיד של דיאנה, שמוכרת יותר כוונדר וומן – גובה ויופי, אתלטיות וזוהר של אלה. אבל היה זה הכוח הסודי של גדות שהציל את היום: קסם אישי. 

בעונת סרטים עם מעט מאוד כיף, החיוניות של גדות והבימוי של פאטי ג׳נקינס החזירו את הכבוד לסרטי הקומיקס של DC ושיחררו אותם מגיל הבלות הגברי שהיו תקועים בו. שאר חברי ליגת הצדק יכולים להזדכות על התחתונים שלהם". שנת 2017 היתה בכלל השנה של גדות, היא נבחרה לשחקנית המכניסה ביותר, עם הכנסות של 1.4 מיליארד דולר משני הסרטים בהם כיכבה בהם כ"וונדר וומן".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE