הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו-ג'רזי חוזרת להגן על הסביבה
המושל הדמוקרטי החדש של ניו-ג'רזי, פיל מרפי, הכריז השבוע על הצטרפותה מחדש ​של המדינה לאמנה האיזורית לשמירה על הסביבה. בהכרזתו הופך המושל את החלטת המושל הקודם כריס כריסטי

המושל פיל מרפי חתם על פקודה לשים את ניו-ג'רזי בחזרה על מפת האנרגיה הירוקה. החלטה זו מחייבת את המחלקה להגנת הסביבה והמחלקה האחראית על התאגידים ציבוריים לפצוח במשא ומתן עם 9 מדינות המשתתפות בהסכם, במטרה לקבוע את התנאים לחזרתה של ניו-ג'רזי.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



האמנה האיזורית שמטרתה העיקרית לצמצמם פליטת גזי קרבון, ממריצה חברות שמצמצמות בפליטת גזים רעילים, ומעודדת סחר בינהן על רשות לפליטות גזים רעילים. היא מונה לפי שעה כ-9 מדינות באיזור ניו אינגלנד והאיזור המרכז -אטלנטי, והכסף שהיא מגייסת עוזר למדינות החברות לממן תכניות אנרגיה ירוקות. המושל הקודם כריסטי הכריז ב2011 על היפרדות מהאמנה בטענה שהיא אינה מורידה את פליטות גזי החממה ועולה ביוקר למשלמי המיסים.

מרפי טען כי החלטת כריסטי לנשל את ניו-ג'רזי מהאמנה הוציאה את המדינה החלטות גלובליות הרות גורל של צמצום גזי החממה והקלה על ההשפעות שחווה האקלים העולמי. מרפי טוען כי בהיפרדות, הפסידה המדינה כ279 מיליון דולר שהיתה עשויה להרוויח ממסחר בתקציבי גז הקרבון במסגרת האמנה. "ניו-ג'רזי לא היתה חלק מהמאמץ האיזורי הלאומי של שכנותינו להפחית את פליטות גזי החממה מאז ההיפרדות מהברית", מרפי אמר. "יציאה מההסכם גרמה להאטה בצמצום הפליטות המזהמות ועלתה לתושבים מיליונים שהיו יכולים להיות מנוצלים עבור השקעה באנרגיה ירוקה ובאוויר נקי לתושבינו". והוסיף: "בהחלטה זאת אנו עושים את דרכנו להיות מובילים בתעשיית אנרגיה ירוקה ובידידות האמיתית עם כדור הארץ".


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE