הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כמות הנוסעים בLAX במגמת עלייה לעומת שנים קודמות. 4.5 אחוזים יותר עברו בשדה התעופה ועלייה של עד 8.7 אחוזים בנוסעים בטיסות בינלאומיות
מעל 84 מיליון נוסעים עברו בשדה התעופה של לוס אנג'לס בשנת 2017 כאשר מתוכם 60 מיליון היו נוסעים בטיסות בינלאומיות. אחת הסיבות המרכזיות לכך היא שוק הטיסות המתפתח מסין

בשנת 2017 נרשמה עלייה של 4.5 אחוזים וזאת עד למספר של 84.6 מליוני אנשים שעשו שימוש בשדה. ההגעה למספר זה כוללת גם את העלייה שנרשמה במספר הנוסעים הבינלאומיים שעברו בשדה, כך נמסר מנציגים רישמיים של LAX.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


נתוני שיעורי העלייה בכמות הנוסעים שסגרו את שנת 2017 אומנם צנועים יותר ביחס לנתוני העלייה בזמנים המקבילים בשנים האחרונות. נתון זה, תלוי בעיקר בעובדה שחודש דצמבר 2017 הראה פחות עומס בנוסעים בשדה התעופה וזאת באופן בלתי צפוי. חודש ה"חגים והטיולים" בשדה התעופה עמד על היקף של כ 7.1 מליוני נוסעים, עלייה צנועה של כ 3.3 אחוזים נוסעים יותר וזאת ביחס לחודש דצמבר 2016. יחד עם זאת, לכל אורך שנת 2017, עברו בשדה התעופה LAX למעלה מ 24.8 מליוני נוסעים בינלאומיים, כאשר, כל העת, חברות התעופה, ממשיכות להעלות את מספר הטיסות הנכנסות לשדה מטעמן.

סין לדוגמא, הייתה שוק היעד העיקרי שהגדיל את את נפח הטיסות שלו באופן המשמעותי ביותר. בין החברות שהגדילו את פעילותן באופן משמעי ניתן למצוא את חברת התעופה "צ'יינה שיינמאן" הממריאה מנמל התעופה קינגדאו ובחזרה אלייה, חברת "אייר צ'יינה" הממריאה משנזאן ובחזרה וחברת "הונגקונג איירליינס" הממריאה מהונגקונג ובחזרה. חברת "דלתא איירליינס" וחברת "אינטרג'ט" תרמו את חלקן לעליית נפח הנוסעים בהוספת טיסות לכיוון ערים שונות במקסיקו וטיסות חוזרות מהן.

היקף נוסעי טיסות הפנים בארה"ב העובר בנמל התעופה LAX גדל אף הוא בשיעור ל 2.8 אחוזים עם כמות נוסעים מוערכת במעט פחות מ 60 מליוני אנשים בשנת 2017. גורם שככל הנראה השפיע על העלייה יחסית מתונה במספר הנוסעים בשדה היה תהליך שינוי מאסיבי של מיקומי טיסות הפנים בתוך השדה עצמו שגרם לבלבול בטרמינל והתרחש ברבע השני לשנת 2017. התוצאה של הארגון - מחדש שהשפיע על למעלה מ 20 חברות טיסות שונות, ככל הנראה גרם לחברות התעופה שונות להמתין עם הוספת טיסות הפנים שלהן בזמן התהליך. הטיסות הבינלאומיות כאמור, לא הושפעו כלל מהתהליך שהתרחש בשדה. היקף נפח תנועות המטען העובר בשדה, גדל אף הוא בשיעור של 8.2 אחוזים בשנת 2017 והוא מוערך בכ 2.4 מליוני טונות. מתוך היקף זה, 95 אחוזים מיוחסים לטיסות תובלה ומטען ו 5 האחוזים הנותרים מיוחסים לדואר אוויר שנשלח בטיסות השונות.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE