הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פלורידה: שירות ה-VALET מסר את הפרארי בעלות 300 אלף דולר, לאדם הלא נכון
הבעלים של כלי הרכב היוקרתי תובע את מלון מאריוט על כך שמכוניתו נמסרה לצעיר שטען שהיא שלו במטרה להרשים בחורה בפגישה הראשונה

הבעלים של מכונית היוקרה בשווי 300 אלף דולר תובע את מלון "מאריוט", בטענה ששירות החנייה הפרטי (VALET) של המלון נתן את המפתחות לגבר צעיר שניסה להרשים בחורה שרק הכיר. ג'יימס "סקיפ" פאולר החנה את מכונית הפרארי (458 ITALIA SPIDER) הצהובה שלו מחוץ למתחם הגולף של המלון ב-27 ביולי האחרון, כשהגיע להשתתף בכנס עורכי דין בסנט. פיטרסברג, פלורידה.

המכונית  חנתה בחניון יותר מ-12 שעות עד שלוי מילס, גבר בן 28, הופיע. הוא הגיע עם בחורה בת 24, קלואי רימר, שפגש לא מכבר, ודרש מצוות החניון את מפתחות הרכב בטענה שהוא שלו. כשנשאל לכרטיס, טען שהוא בתוך כלי הרכב ויחזירו כשיקבל אותו בחזרה, הבטחה שכאמור, לא קויימה.  השניים ישבו בפרארי "לזמן מה" כפי שצוין בדו"ח המשטרתי שמסרה משטרת סנט. פטרסברג. בסופו של דבר השוער שכח מהאדם החשוד "כשהבין שהוא לא קיבל את הטיפ".


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




מילס יצא מהחניון עם האישה הצעירה שהכיר ונעצר על ידי שוטר לאחר שהאורות האחוריים ברכב לא דלקו. השוטר שם לב כי לאדם הצעיר יש קושי לתפעל את הרכב, ומצאו גם קוקאין בתא הכפפות ומריחואנה בתיקה של  הצעירה. הנהג החשוד סיפק מספר גרסאות ואמר: "פשוט נשאלתי  אם זו המכונית שלי ואמרתי לה שכן", וניסה לתרץ "רציתי להרשים בחורה שרק הכרתי", אמר לשוטרים. לטענת החשוד, הוא זכאי מסעיף גניבה בשל העובדה שהנהלת החניון מסרה לו את המפתחות. הוא ניצב בנוסף בפני אישומים של החזקת סם מסוג קוקאין, ונהיגה שגרתית בלי רישיון תקף. רימר ניצבת בפני אישומים של החזקת מריחואנה.

בעל המכונית פואלר מאשים את המלון והנהלת החניון, "717 PARKING ENTERPRISES" בניהול לקוי ורשלני. לטענתו, הוציא "סכומים משמעותיים" לאחר שקיבל את רכבו בחזרה על בדיקת הרכב, תיקונים, ושכר טרחה והדגיש כי הנזק שנגרם לו מוערך מעבר לכך.




50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE