הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו יורק תפסיד 14 מיליון דולרים מתקציב ממשלתי בשל פרסום אסור בכביש המהיר
ניו יורק. שלטי “I Love NY”, אשר תלתה מדינת ניו יורק, למרות שהוזהרה כי מדובר במפגע בטיחותי, על שלטי ענק מעל לכביש המהיר, עלול לעלות לה – 14 מיליון דולרים ממימון ממשלתי

מנהל הכבישים הפדרליים המהירים במחלקת התחבורה האמריקנית שלח ביום חמישי מכתב לפקידי מחלקת התחבורה של ניו יורק ובו ציין כי המדינה תפסיד את חלקה במימון מפני שלא הסירה את השלטים. המדינה הוזהרה מספר פעמים בעבר, שלא להציב את השלטים בשל שיקולי בטיחות, אך המושל, אנדרו קומו, תלה יותר מ-500 כאלה. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



"זוהי דוגמא נוספת לאופן שבו אנו ממשיכים להכות לאנשים בראש", אמרה חברת מועצת סטטן איילנד, ניקול מליוטאקיס, ושקשקה בראשה בשל מה שהיא מכנה "אזלת ידו של ממשל קומו. "זו היתה אזלת יש של הממשל להציב את השלטים האלה מלכתחילה, שידעו שזו הפרה של חוק פדרלי, ויוהרה נוספת כשסירבו להסיר אותם", אמרה. המדינה הוציאה יותר מ-8 מיליון דולרים על עיצוב ותליית השלטים, אשר הממשל כינה "לא בטוחים" בשל המידע הרב שעליהם, שעלול להסיט את תשומת לב הנהגים בעת הנהיגה.

 "אנו משוכנעים שהשלטים בטוחים ומספקים מידע חיוני לנהגים. מנהל הכבישים המהירים הפדרליים היה ברור מאוד כשציין כי כל קנס כספי יושב ברגע שהצדדים יגיעו לפתרון", פרסמה מחלקת התחבורה של ניו יורק והוסיפה כי הדיאולוג בין הצדדים נמשך. האם השלטים שווים את המחיר? נסיון להוציא תשובה מנציב מחלקת התחבורה נענה בתשובה: "אין תגובה". אך הנהגים דווקא מדברים על כך. "השאירו אותם תלויים והילחמו בהחלטה. אני אוהב את השלטים", אמר אחד הנהגים. "מדוע הממשל הפדרלי מכתיב לניו יורק מה לעשות"?גורמים במנהל הכבישים המהירים הפדרליים מציינים כי אכן הכספים יושבו למדינה, אם תמלא אחר הוראות המדינה עד ל-30 בספטמבר. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE