הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קייט אפטון: מרציאנו וחדיד הטרידו אותי מינית
בעל חברת האופנה Guess מצא עצמו מואשם על ידי אחת מהדוגמניות שלו לשעבר, על כך שהטריד אותה מינית לטענות הצטרפה אישה נוספת

לאחר ששחקניות רבות יצאו עם שמות של שחקנים, מפיקים ובימאים שהטרידו אותן מינית או אף אנסו אותן, הגיע זמנן של הדוגמניות. דוגמנית חברת Guess , לשעבר, קייט אפטון, 25, מאשימה את אחד ממייסדי חברת האופנה, פול מרציאנו בהטרדה מינית. להאשמות הצטרפה מירנדה וי והיא טוענת שגם מוחמד חדיד (האבא של ג'יג'י ובלה) הטריד אותה. וי נפגשה עם מרציאנו על מנת לדסקס צילומים אפשריים עבור חברת הג'ינסים אבל טוענת שהוא הטריד אותה מינית ואז "העביר" אותה למוחמד.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



בפוסט שהוציאה לאינסטגרם ואשר כלל את טענותיה של אפטון נגד מרציאנו, וי כתבה שהיא קבעה להיפגש עם חדיד פגישה עסקית, אולם התברר לה שהיו לו דברים אחרים בראש וכי הביליונר הפלסטיני אנס אותה בדירה בה התקיימה הפגישה.  מוחמד סיפר לאתר הרכילות TMZ שפרסם את הידיעה כי הוא הסכים להיפגש עם וי לפני כשנתיים לאחר שהיא סיפרה לו שהיא מעריצה. "כאשר נפגשנו זה לא היה "דייט" ואני לא נגעתי בה פעם אחת". הוא אמר כי סיפורה של וי לחלוטין "אינו נכון" והוסיף שהיא צריכה לפנות למשטרה ולא למדיה החברתית אם טענותיה אכן נכונות.  חדיד אמר כי הוא כבר דיבר עם עורך דין ומתכונן להגיש תביעת הוצאת דיבה נגד וי. 

מרציאנו גם מכחיש את האשמות נגדו ואמר כי לא היו דברים מעולם. הוא אף אמר כי אפטון צריכה לקחת אותו למשפט כדי שהאמת תצא לאור. מרציאנו טען בראיון לאתר הרכילות הנ"ל כי אין לו מושג מדוע אפטון המציאה את האשמות נגדו. הוא מעולם לא נגע בה או התייחס אליה בצורה לא הולמת או לא מקצועית. "אם יש לה תביעה, יש מקום אחד לספר בו את האמת וזה בבית המשפט או במשטרה". 

מרציאנו העלה השערה כי אפטון החליטה להעליל עליו עלילה מאחר ופוטרה מחברת Guess. אפטון עבדה עבור החברה בין השנים 2010-2011 כפרזנטורית. לאחרונה היא התחילה לעבוד על קמפיין חדש המותג של ג'ניפר לופז שגם לה ליין בגדים. ההשערה היא כי אפטון החליטה לצאת נגד מרציאנו עכשיו על מנת לקדם את אירוע ההשקה החדש בכיכובה.  בין עשרות דוגמניות העל שעבדו עבור Guess אפשר למנות את ג'יג'י חדיד, גרייס אליזבט, ואירלנד בולדווין (בתו של אלק), קלאודיה שיפר ופריס הילטון.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE