הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אם אתם אוהבים לשתות אלכוהול כדאי שתוסיפו גם מנה ירוקה ורצוי שתהיה קבועה
מחקר שסקר 320,000 אנשים עם בעיות שתייה מצא שאלו שנטלו מריחואנה שיפרו את בריאותם באופן מפתיע. סגולות נוספות נמצאו למריחואנה כמטיבה עם גופנו בכך שנוגדת דלקות ועוד.

לאלכוהוליסטים שמשתמשים במריחואנה יש סיכוי נמוך יותר לחלות במחלות כבד. לעומת זאת, אלכוהוליסטים שלא משתמשים במריחואנה נמצאו בסיכון גבוה יותר לחלות במחלות כבד מאשר אלכוהוליסטים שנטלו מריחואנה באופן יום יומי.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



מאמר מדעי שפורסם בכתב העת INTERNATIONAL LIVE מסביר ששימוש תדיר במריחואנה עשוי להפחית את הסיכוי לחלות במחלות כבד בקרב אלכוהוליסטים. "המחקר שלנו גילה ששתייני האלכוהול המכורים למריחואנה וגם אלו שנוטלים אותה מדי פעם, הורידו את הסיכוי באופן משמעותי לפתח מחלות כבד מסוג (AS)- STEATOSIS,(AH)-STREATOHEPATITIS, (AC)-CIRRHOSIS, ו- (HCC) CARCINOMA. ועוד הוסיף עורך המחקר: "מצאנו שלמשתמשים מכורים למריחואנה יש הרבה פחות סיכוי לחלות במחלות כבד מאשר השתיינים שאינם מכורים למריחואנה".


המחקר בחן 320,000 אנשים בוגרים עם היסטוריה של בעיות שתייה. המחקר מצא כי עשרה אחוז מהאלכוהוליסטים שצרכו מריחואנה הציגו רמות נמכות יותר של הימצאות כל סוג של מחלות הכבד.הם מצאו פחות סימן למחלות כבד אצל משתמשים מכורים, מאשר כאלו שצורכים מריחואנה בתדירות משתנה.


המחקרים לא יודעים להסביר למה המשתמשים באלכוהול ובמריחואנה יחדיו בריאים יותר, אך מחקרי העבר כבר הוכיחו שחומרים הנמצאים בקנאביס יכולים לשמש כנוגדי דלקות וכמשככי כאבים.

עתה נראה כי האמריקאים כבר מתחילים להבין את תועלת השימוש בקנאביס, כשמחקר שערכה אוניברסיטת קונטיקט וג'ורג'יה מצא ירידה משמעותית של כ-15 אחוזים במכירות האלכוהול במקומות שמתירים שימוש במריחואנה רפואית על פי החוק.





50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE