הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קניה-איירוויס תחנוך קו ישר חדש ניירובי- ניו יורק
הטיסה הישירה הראשונה בתולדותיה של חברת התעופה על קו ארצות הברית- קניה, תצא לדרך במטוס הדרימליינר בסוף חודש אוקטובר השנה ותארוך כ-15 שעות טיסה

חברת התעופה "קניה איירוויס" , משיקה קו ראשון בתולדותיה לארה"ב. הטיסה הישירה בין ניירובי לניו-יורק תצא לדרך ב-28 באוקטובר, במטוס מסוג בואינג 787-8 מסדרת הDREAMLINERS, שכוללת 30 מושבים של מחלקת ביזנס ו204 המחלקה הראשונה. הטיסה הארוכה (7360 מייל) תארוך כ- 15 שעות כשתצא מניו-יורק וכ- 14.5 שעות בחזרה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



"זהו רגע מרגש עבורנו. השקה חגיגית זו מתיישבת עם מטרתנו למשוך תאגידים ותיירים מכל העולם לקניה ולאפריקה", אמר מנכ"ל קניה איירוויס סבסטיאן מיקוסז, בהצהרה על השקת הקו. לפיכך תושבי ניו-יורק יוכלו להגיע בקלות ל-40 יעדים נוספים באפריקה, כשהדרימליינר ינחת בניירובי. השירות החדש הוא תוצר של מאבק ארוך בין רשויות קניה לארה"ב לאישור טיסות ישירות מהמדינה האפריקאית. האמריקאים סירבו לטיסות ישירות מהמדינה בעבר בשל סיבות בטחוניות, אך הגבלות אלו הוסרו בשנה שעברה. זה מה איפשר לקניה איירווייס להצהיר על השירות החדש בינואר.

הטיסה הישירה תחסוך לתושבי ניו-יורק שעות במסע לאפריקה ובחזרה, דרך שהיתה כרוכה בעבר שבעבר בטיסת קונקשן (מעבר) באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה. "זו פריצת דרך שתעזור להחזיר את חברת התעופה שלנו למפה הבינלאומית. מהלך זה יתרום לקביעת העתיד של קניה איירוויס והוא משקף את הנחישות שלנו להחזיר את קניה להיות הגאווה של אפריקה" אמר היו"ר מייקל ג'וסף. קניה איירווייס חברה בארגון ה-SKYTEAM הברית שכוללת גם חברות כמו דלתה, אייר-פראנס, KLM, AEROMEXICO, ואחרות.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE