הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
האלימות בבתי הספר בקליפורניה לא פוחתת: תלמיד נתפס עם כלי נשק בסן פרנסיסקו
ימים ספורים לאחר אירוע הירי בלוס אנג'לס ומעצר התלמידה שאיימה לפגע בביה"ס בפולרטון, הוזעקו כוחות המשטרה לתיכון בעיר לאחר שתלמיד שהה במקום עם נשק חם

סטודנט בבית ספר תיכון בסן פרנסיסקו נעצר ביום שישי אחר הצהריים לאחר שנתפס בקמפוס עם כלי נשק, כך על פי המשטרה. כוחות המשטרה הוזעקו למוסד החינוכי לאחר שהתקבל דיווח ממורים ותלמידים מודאגים על תלמיד שנושא נשק בשטח בית הספר  McAteer שבשדרת פורטולה בעיר. במהלך האירוע ועם זיהוי הסכנה המקום נכנס למצב חירום . לדברי המשטרה, עוד בטרם הגעתם, החשוד עזב את הקמפוס, אך אותר ונעצר עם כלי הנשק אותו נשא, מיד לאחר מכן, ללא תקלות.  בנוסף נמסר כי לא בוצעו איומים על ידי התלמיד, ואף אחד לא נפגע במהלך האירוע.הרקע לאירוע עדיין לא ברור וחקירת המשטרה בעיצומה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


תמונת אילוסטרציה

כאמור, מדובר באירוע השלישי של אלימות תלמידים בקליפורניה שהחל במקרה הירי ביום חמישי במחוז ווסט לייק בלוס אנג'לס, שהביא לפציעתם של 2 תלמידים מירי שבוצע על ידי תלמידה כבת- 12. יממה לאחר מכן בפולרטוןף  נערה כבת 15 נעצרה לאחר שלפי החשדות נגדה, העלתה וידאו לרשת האינסטגרם שכלל איומים כנגד תיכון בעירה בו היא לומדת.  גורמים רישמיים מתיכון טרוי, הזעיקו את המשטרה  וזאת לאחר שהושמעו על ידי התלמידה,  איומים כנגדם ברשת החברתית.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE