הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
איך תבחר את כלי הרכב האהוב עליך וכיצד תממן זאת?
לפני שאתם מתאהבים במכונית אדומה, או כחולה כהה, מן הראוי לעשות קצת שיעורי בית, לפני שמחליטים סתם כך, על מה אתם הולכים להתחייב כספית, מדי חודש.

לפני שאתם מתאהבים במכונית אדומה, או כחולה כהה, מן הראוי לעשות קצת שיעורי בית, לפני שמחליטים סתם כך, על מה אתם הולכים להתחייב כספית, מדי חודש.

הלוואות למכוניות ממשיכות להיות, באופן יחסית, זולות למדי - אבל מכאיבות. הלוואות לרוכשי מכוניות חדשות היו ברבעון האחרון נמוכות ביותר, כך עולה מנתוני Experian. לכן יש לשים לב לסוג ומשך ההלואות ולריבית. סכום ההלוואה הממוצעת למימון רכב חדש, עמד על 30,329 דולר ברבעון השלישי לפי Experianלווים שיש להם דירוג אשראי נמוך שילמו פחות בהרבה. ממוצע ההלוואה לרכב חדש עמד על 25,031 דולר ברבעון השלישי, עם דירוג אשראי נמוך, אלה המוגדרים עם ציוני אשראי בטווח של בין 300 ל-500.  התשלום הבודד הכולל להלוואה ממוצעת עמד על 502 דולר, בעוד הממוצע לתשלום ליסינג חודשי הוא 412 דולר. כדי לצמצם את התשלום החודשי עבור מכונית, רוכשי רכב חדש יכולים לנקוט מספר צעדים.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



להלן טיפים לפני רכישה:

עשה סקר שוק של הלוואות לפני שאתה רוכש את הרכב

"בדוק מה המצב בשוק ההלוואות, לפני שאתה מגיע לסוחר הרכב. הלוואות ניתנות על ידי בנקים, חברות אשראי וגורמים אחרים." אומר גרג מקברייד, אנליסט פיננסי בכיר ב-Bankrate.com. לחלק מהבנק וארגוני האשראי יש לעיתים הצעות אטרקטיביות להלואות לרכישת רכב חדש. 

הצץ בדו"ח האחרון של תשלומי האשראי שלך לפני שאתה מתחייב להלוואה לרכישת רכב

הסתכל ב-www.annualcreditreport.com.בעיקר כדי למנוע גניבות. אתה לא רוצה להיות תקוע עם התחייבות לתשלומים עם ריבית גבוהה, משום שמישהו פתח חשבון כרטיס אשראי על שמך, לא שילם את ההלוואה והרגע את דירוג האשראי שלך. תקן מיד שגיאות או גניבת זהות על ידי אחרים, לפני הכל. אם דירוג האשראי שלך נמוך, זה יעזור לך להבין שאתה משלם ריבית גבוהה על הלוואה שלקחת. בדוק את דו"ח האשראי שלך ודע את דירוג האשראי שלך, לפני שאתה מתאהב ברכב כלשהו.

אל תפסול רכישת מכונית יד 2

לשקול רכישת רכב משומש איננו רעיון רע בכלל, במיוחד אם אתה מהרהר על רכישה באמצעות הלוואה, שהריבית עליה היא דו-ספרתית, כי דירוג האשראי שלך נמוך. "שקול אפילו רכישת רכב מאדם פרטי, רכב משומש שמחירו נמוך ואולי כלל לא תצטרך ליטול הלוואה." אומר מקברייד.

שים לב למחיר

מומחים אומרים שתמיד ראוי ורצוי להתמקח על מחיר הרכישה, לפני כל צעד אחר. שים לב להוצאות הנילוות. אם אתה לא מעונין לשלם עבור הגה לא שיגרתי, או צמיגים מיוחדים, או צבע איכותי ויוצא דופן, נסה למצוא רכב זהה עם פחות הוצאות נילוות ומיותרות, אולי. אל תתעסק בתשלום החודשי, עד שאתה מוצא את הרכב הנכון והמתאים וסוגר על המחיר. אם לא תהיה זהיר, אתה עלול למצוא עצמך נוטל הלוואה ארוכת טווח ויקרה, נאמר ל-65 חודשים, במקום ל-60 חודשים, רק כדי להקטין את התשלום החודשי.



הסתכל מעבר לטנדרים ורכבי פנאי-שטח

"לך למקומות שאחרים אינם הולכים." אומרת מישל קרבס, אנליסטית בכירה ב- Autotrader"הסתכל במגוון מכוניות, משום שרוב הקונים הולכים אוטומטית לרכבי פנאי שטח ורכבי ספורט." היא הבחינה שמצב המכירות של מכוניות קטנות, מגודל בינוני ומכוניות גדולות לעומת רכבי הפנאי-שטח הפופולריים - חדשות ומשומשות - הוא עגום ולכן הן נוחות יותר למשא ומתן ולמוכרים יש ענין רב יותר להיפטר מהן.

קרבס נתנה דוגמה: GM הודיעה בינואר על בונוס של 3,000 דולר בתערוכת המכוניות בדטרויט על ביואיק לה-קרוס 2017. על הלה-קרוס היתה כבר הנחת מזומן של 7,000 דולר. יש מוכרים רבים, שמציעים הנחות גדולות על תשלום במזומן. התוצאה יכולה להיות חסכון של כ-14,000 דולר על לה-קרוס 2017 ביחד עם התגמשות מה של מוכר הרכב באזור דטרויט, היא אומרת. המחיר התחלתי של הרכב הוא 32,065 דולר. מומחים אומרים, כי זו אחת ההצעות הטובות ביותר לרכבי יוקרה של GM. "בדגמי קרייסלר 300 היו מבצעים דומים בסתו." היא אמרה. 

בצע סקר שוק

בצע סקרי שוק והסתובב באולמות תצוגה. השווה בין ישן לחדש ודבר עם סוחרי מכוניות רבים ככל שניתן. רוכש רכב אחד סיפר, שהוא חסך כ-3,000 דולר, רק משום שהוא היה מוכן להרחיק ולנסוע 30 מייל, כדי לבקר אצל סוחר רכב אחר ומרוחק קמעה" 

"יש לנו מספר גדול של כלי רכב במצב כמעט חדש, שחוזרים לאחר חכירה." אומרת קרבס. "יש ביניהם כמה עיסקות אפשריות מצויינות. כמו במקרה של לה-קרוס, יש רכבים חדשים שהם מאוד אטרקטיביים ולעיתים אפשר לקבל את הרכב החדש במחיר כמעט זהה, לזה של רכב כמעט חדש, כשאז אתה מקבל רכב חדש, עם אחריות של רכב חדש." 

אל תחששו לבחון מימון מחדש

דיאנה קרטיס (32) מדטרויט סיפרה שהיא הצליחה להעמיד את התשלום החודשי שלה על הרכב שרכשה, על 318 דולר לעומת 500 דולר, לאחר שעשתה הסדר מימון חדש עם חברת האשראי שלה. היא עשתה זאת כשנה לאחר שרכשה את ה-Chevy Camaroשלה וביתרת הסכום הצליחה להחזיר גם חובות אחרים. "אני אוהבת את המכונית שלי." היא אמרה. "רציתי אותה מאז הייתי בת 16. אם אתה יכול להרשות לעצמך, קנה את הרכב שאתה אוהב." הצבע? כחול עמוק (midnight blue)  היא משתפת.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE