הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קליפורניה: אב טבע למוות במוביל מים לאחר שניסה להציל את בנו שנפל פנימה
טרגדיה במוביל המים Hesperia Aqueduct. טיול אופניים הסתיים במותו של אב בן 31 שקפץ למים על מנת להציל בנו בן ה-9. המקום עלול להוות מלכודת מוות, שכן, למוביל המים גדות חלקות, מכוסות בוץ לעיתים ומסוכנות מאוד. רבים מגיעים אל המוביל כדי לדוג או לטייל. סיכויים קטנים להחלץ, למי שמחליק

אב לילד קטן טבע לאחר שניסה להציל את בנו שנפל לתוך מוביל המים,Hesperia Aqueduct .  צוללנים משו את גופתו של הגבר (31), במורד הזרם, לאחר שקפץ למים, כדי להציל את בנו בן ה-9, שנפל לתוכם בעת שרכב עם אביו על אופניים. צוללנים משו גם את האופניים מהמים. הילד לא נפגע. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



"מוביל המים כלל איננו בטוח ועל הכל להיות זהירים מאוד. כל אחד יכול להחליק, ליפול ולטבוע שם." אמר אחד השכנים. "זו תאונה טרגית בה ילד נופל ואביו עושה את הדבר המתבקש והטבעי ביותר. הוא קפץ להציל את חיי בנו." אמרה סינדי באצ'מאן ממשרד השריף במחוז סאן ברנרדינו. בחודש ספטמבר פנו שלוש אמהות שאיבדו את יקיריהן במוביל המים, לראשי העיר בבקשה לפעול לשיפור המצב במקום, כדי למנוע מקרי מוות מיותרים בעתיד, אך הבינו כי הדבר אינו פשוט.


ביום ראשון בלילה שוחחו השכנים במקום אודות הסכנות הטמונות במוביל המים במצבו הנוכחי. "הבן שלי ובעלי יוצאים לדוג שם לעיתים קרובות. בכל פעם שהם יוצאים לשם אני מוטרפת מדאגה." אמרה שכנה. אף שתנועת מכוניות ואופניים אסורה במקום, לפי השילוט הבולט שניתלה על הגדרות, הליכה או דייג כן מותרים במקום. "אנחנו מקפידים לא לדרך במקום שיש בו בוץ ולהישאר תמיד על האספלט. לעולם על תניחו רגל על הבוץ, זה מסוכן מאוד." אמר שכן אחר. המראה עלול להטעות. המים במוביל קרים מאוד ותנועתם יכולה להיות מהירה יותר מכפי שזה ניראה." צידי מוביל המים חלקלקים מאוד ואין במה לאחוז, כדי לשמור על הראש מעל המים." אמרה באצ'מאן.




50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE