הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
משפחה ממשגין מצפה להולדת תינוקם החדש באפריל הקרוב, זאת בנוסף ל13 הילדים שכבר יש להם
ילדים זו שמחה, עבור בני הזוג הקלישאה הידועה נכונה גם אם מדובר ב-14 כאלו. מבחינתם זו רק "תוספת של מעט יותר בלאגן ורעש", קביעה שיתכן שהורים רבים עשויים לחלוק עליה

זוג ממדינת מישיגן שלו 13 ילדים מצפה להיוולדו של הילד ה 14 באפריל הקרוב. את הידיעה אודות מין התינוק, הם שומרים עד לרגע האחרון. ההורים, ג'יי וקייטרי שוונדט טוענים כי הולדת הילד ה 14 למשפחתם לא יהווה נטל לוגיסטי או כלכלי גדול. קייטרי שוודנט אמרה כי היא מורגלת בחיים בסביבת משפחה גדולה, כאחת מ-14 ילדים ממשפחתה המקורית שלה  בעצמה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"אם יש לך 3 ילדים, זה פחות או יותר כמו שיש לך 10 ילדים בנקודת הזמן הזו, אם שואלים אותי," כך אמרה קייטרי. "זו רק תוספת של מעט יותר בלאגן ורעש. זה שום דבר שאנחנו לא מורגלים אליו בנקודת הזמן הנוכחית."את מין התינוק, זוג ההורים ביקש לגלות רק בזמן היוולדו, בדומה למספר ילדיהם האחרונים."הייתי רוצה שזו תהיה עוד בת, אבל יש לי הרגשה שזהו לא המקרה," כך אמר האב ג'יי שוודנט. "זה מרגיש כאילו אנחנו עומדים להתחיל להינות מכל שנייה של זה," הוסיף .

למרות כל השמחה, קייטרי, אמרה כי הזוג היה סבור שהילד ה-13 יהיה האחרון של הזוג,אך אז, עצם המחשבה שהבית יהיה ללא תינוק שזה עתה נולד, היתה קשה מנשוא עבורם וכך הגיעו למצב הנוכחי.



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE