הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
החופים של ארה"ב היפים בעולם
בין החופים האקזוטיים ועוצרי הנשימה בעולם נמנים גם כמה בשטחים אמריקאים. הכתבה הבאה לא מומלצת אם אתם באמצע עבודה כי היא גורמת לכאבים עזים בבלוטות החשק. קיבצנו כאן את ששת החופים שאולי לא הכרתם ובהם אתם חייבים לבקר

רשימה של 50 החופים הטובים ביותר בעולם הוכנה בקפידה על ידי סוכנות התיירות הגדולה ביותר בקנדה, כשהיא מתבססת על סקר שערכה בסתיו האחרון הכולל יותר מכ-600 עיתונאים, טיילים, עורכים, בלוגרי טיולים, וסוכנויות נסיעות.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



אחד מהיעדים המועדפים עליו המליצו רבים וזה שזכה להשתחל למקום העשירי ברשימה, הוא החוף של שמורת הטבע  TRUNK BAY באיי הבתולה בסנט. ג'ון, ארה"ב. אייי הבתולה נמצאים ליד פורטו ריקו ונשלטים בחלקם על ידי בריטניה, ובחלקם האחר, בו נמצא החוף המפורסם על ידי ארצות הברית .

סנט. ג'ון סבל מסופות הוריקן בספטמבר, לכן רוב החופים בפארק הלאומי שמכסים את רוב הים הקריבי נסגרו, וחזרו לשדר עסקים כרגיל בסוף דצמבר. לא רק שטראנק באי מעוטר בעצים פראיים, איים קטנים וסלעיים, וים כחול בוהק, הוא גם מכיל שמורת טבע תת ימית בגודל 225 יארד המנוצלת לשנירקול בו משקפת השחייה מיותרת.

המעבורת שמפליגה מסנט.תומאס, האי השוכן גם הוא באיי הבתולה, קיבלה ציון של 7 מתוך 10 ברמת הבידוד של האתר, וקיבלה גם ציונים מושלמים עבור היופי הטבעי, החול ואיכות המים, להלן שלוש הקטגוריות מתוך החמש שנבחנו בסקר. שתי קטגוריות נוספות שנבדקו הן מספר ימי זריחת השמש בשנה וטמפרטורה ממוצעת שנתית (לפי התוצאות טראנק ביי מחזיק בהישגים נאים ובהירים של 140 ימים שטופי שמש ו80.6 מעלות ממוצעות שנתיות).

לטיול הבא שלכם שבוודאי כבר התחלתם לתכנן קיבצנו כאן את ששת החופים שזכו לייצג את "המדינה" ברשימה האקזוטית:

10. טראנק ביי - איי הבתולה
19. פלמנקו ביץ' - פורטו ריקו
28. הונוקולני ביץ - הוואי
32. טאנלס ביץ' - הוואי
41. לאניקאי ביץ' - הוואי
50. קאנון ביץ' - אורגון



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE