הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מתרחב מעגל הגופים הפיננסיים ברחבי העולם האוסרים ביצוע עסקות והעברות בביטקוין
המטבע הוירטואלי צלל בתחילת 2018 מהרף העליון ביותר שלו – 20,000 דולר לכ-8,000 דולר בלבד

פחות מחודשיים מאז חצה מטבע הביטקוין את רף כל הזמנים של 20,000 הדולר, בתחילת חודש פברואר רשם המטבע הניכרה הזה, צלילה חדשה. המטבע הדיגיטלי צלל אל מתחת ל-8,000 דולר, לאור הדחייה שלו מצד מוסדות פיננסיים רבים שהודיעו, כי יסרבו לקבל או לבצע העברות כספיות במטבע הזה. תנודות "רכבת ההרים" של מטבע הביטקוין יהיו ככל הניראה שליליות במהלך 2018, כשמדינות ובנקים ברחבי העולם מגלים התנגדת גוברת והולת לשימוש בו ומנהיגים רגולציות ותקנות חדשות, באשר למסחר בו.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



"כדי למנוע סיכון מיותר, סין הורתה להימנע מכל פעילות במטבעות וריטואליים ותנקוט צעדים נגד תשתיות שעוסקות בכך." כך הודיעו בכירים בבנק של סין Bank ofChina בראיון למורנינג פוסט של דרום סין. בנקים בארה"ב ובריטניה הצטרפו אף הם לחרם על מטבע הביטקוין, בהנחה ששערו ימשיך לצלול. בנק אוף אמריקה, ג'י.פי. מורגן-צ'ייס, סיטיגרופ וקבוצת לוידס באנקינג מבריטניה (Bank of America, JP Morgan Chase, Citigroup, Britain’s Lloyds Banking Group), הודיעו כולם שיורו על חרם על סחר בביטקוין, או מטבע אחר שניכרה באמצעות כרטיסי האשראי שלהם. "לויד בנק, הבנק של סקוטלנד, אליפקס ו-MNBA  לא יאשרו עיסקות בכרטיסי אשראי  שכרוכות במטבעות מהסוג הזה." הודיעה קבוצת לויד באנקינג בהודעה שדווחה ב"פורטצ'ן". 

כריית מטבעות שזכתה לפופולריות עצומה, משום שהיא איננה נשענת על ממשלות ובנקים, הפכה במקביל להיות גם יעד אטרקטיבי לפצחנים (האקרים), שהצליחו לגנוב מיליוני דולרים בשווה ערך ביטקוין בחודשים האחרונים. עדין אין כל מידע מי האיש האמיתי שעומד מאחרי המצאת הביטקוין. הוא מוכר בשם הקוד, הלא אמיתי שלו, סאטושי נאקאמוטו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE