הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: נעצר אדם שברשותו מאגר נשק – 25 רובים ו-2,000 צרורות כדורים
גבר תושב NORTH HOLLYWOOD הואשם ב-29 סעיפים פליליים בגין החזקת ארסנל בלתי מוגן של נשק, תחמושת וכמות רבה של מחסניות

מארק מורמן, בן 55, הואשם ב-25 סעיפים של החזקת אמצעי נשק בידי אדם שאסור בהחזקתו; החזקת תחמושת בידי אדם שאסור בהחזקתה; ייבוא כמות גדולה מאוד של מחסניות; החזקת מאגר בלתי חוקי של אמצעי נשק; וכן התנגדות או הפרעה לחקירה - אמרו הרשויות. מורמן הואשם ב-31 בינואר וטען שאינו אשם, אמר פרנק צאטליאן, דוברו של התובע העירוני של לוס אנג'לס, מייק פוייר. הוא הוסיף כי נקבע מועד לטרום משפט ב-27 בפברואר בואן נייס. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



על-פי הרשויות, ב-29 באוקטובר 2017, הוגש למורמן "צו הגנת פשע" בעקבות אישום בסעיף של אלימות בתוך המשפחה בביה"מ בבורבנק הוא התבקש למסור את כלי נשקו. בינואר הגיעו לביתו שבצפון הוליווד סוכנים מיוחדים של המחלקה לצדק של קליפורניה לתשאל אותו על שני כלי נשק שהוא לכאורה טרם החזיר. במהלך החיפוש בבית, הסוכנים איתרו 25 כלי נשק ובהם 7 רובים ו-18 אקדחים שהיו פזורים במקומות שונים בבית, וכן יותר מ-2000 צרורות תחמושת. 

בנוסף, אותרו 44 מחסניות של תחמושת בקוטרים שונים, ובהן 18 מחסניות בעלות תכולה גדולה, אמרו הרשויות.  על-פי מידע המעצרים של משרד השריף של מחוז ל"א, מורמן נעצר ב-10 בינואר בשעה 5 בערב ושוחרר למחרת קרוב לשעה 4:00 לפנות בוקר. בכתב האישום מצוין כי אף לא אחד מכלי הנשק היה מאובטח או נעול ושניים מהם היו רשומים בקליפורניה. במסיבת עיתונאים בלוס אנג'לס בעניין האישומים, מסר פוייר הודעה ואמר בה כי "ישנו קשר חזק" בין עבירות של אלימות בתוך המשפחה ואלימות בנשק. 

"במקרה זה, אנו מאשימים את הנאשם, אשר היה אסור לו להחזיק ולו רובה אחד בשל האשמתו במקרה של אלימות במשפחה, כי היתה ברשותו כמות רבה מאוד של יותר משני תריסרי רובים לא מאובטחים ו-2000 מחסניות תחמושת", אמר פוייר. "דמיינו את הארסנל הזה בבית שכנכם ובידיים של אדם שנמצא תחת צו. משרדי ימשיך לעבוד יחד עם שותפינו אוכפי החוק לשמור על רובים הרחק מהישג ידם של אנשים שאסור להם להחזיק בהם". בהצהרה, אמר התובע הכללי חוויאר בקרה, כי בטחון הציבור הוא "בעדיפות ראשונה", וכי הוא מחויב להעלים לחלוטין כל החזקה בלתי חוקית של כלי נשק. 

"מקרים כאלה הם בדיוק הסיבה מדוע הובלתי את מועצת העיר להורות על נעילה ואחסון בטוח של כלי נשק בבית", הצהיר חבר המועצה פול קרקוריאן, שבמחוזו, מחוז 2, מצויה צפון הוליווד. "ברצוננו לתת לאוכפי החוק את הכלים לשמור על אמצעי הנשק מחוץ להישג ידם של אנשים שאינם מורשים בהחזקתם, ובלתי נגישים לאלה שעלולים לעשות בהם שימוש לרעה". 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE