הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו יורק: נסדאק יעביר את מטה ההנהלה מאזור דאון טאון לטיימס סקוור
המשרדים החדשים בקומה ה-48 יהיו חלק מתכנית להגברת נוכחות הפירמה ובהצעת "חוויה שאין מקבילה אליה" לפי הודעת נציגי החברה

מנסדאק נמסר כי הם עומדים לבצע רילוקיישן לבניין ההנהלה מדאון טאוון מנהטן לאזור מידטאון, תוך הרחבת נוכחותם בבניין המשרדים בטיים סקוור, היכן שמתקיימים השידורים של הטקסים המסורתיים של פתיחת המסחר וסגירתו באמצעות צלצול הפעמון.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


נאסדאק ירחיב את שטחו הנוכחי במגדל הטיימס סקוור בגודל של פי 5 בקומה ה 48 במגדל השייך לאירגון דארסט. הבניין שנבנה ב 1999, חוה לאחרונה תהליך שיפוץ ושידרוג בעלות כוללת של 140 מליוני דולרים הכולל כניסה ולובי חדשים ועוד פצ'רים יוצאי דופן. הגברת הנוכחות הזו של הפירמה במרכז מנהטן תניע את המותג קדימה בכך שתציע חוויה "שאין מקבילה אליה" בכל הקשור בהתנסות הלקוחות , כך מסרה נסדאק בהצהרה.

חלק מתוכניות ההתרחבות ושיפור החוויה של הלקוחות כוללים חלל המיועד לארועים מיוחדים שיערוך התאגיד. אותו חלל מפואר שעוצב לארח ארועים בהיקף של כ 400 איש ,כולל מרפסת שתמוקם בקומה העשירית ותשקיף על הטיימס סקוור עצמו. חוזה השכירות ה 15 שנתי בעבור 145,000 סקוור פיט כולל הרחבה של ה 24,000 סקוור פוט של השכירות במארקט סייט שכבר קיימים. מעבר לכך, לא נחשפו עוד פרטים הקשורים לעיסקה.

טיימס סקוור, מהווה מוקד תיירות בעבור תיירים רבים הפוקדים את ניו יורק וכמגנט לכל חנויות הדגל של מותגי העל העולמיים. במחיר של למעלה מ 2,000 דולרים לסקוור פוט בודד, טיימס סקוור עדיין מהווה מוקד כוח ולו ביקוש גדול, הן מההיבט המסחרי והן מההיבט הבידורי. נסדאק, פרסמה בשבוע שעבר דו"ח רבעוני המציג רווחים גבוהים מהמצופה וזאת, בדגש על רווחים מקטגוריית עסקים שאינם נסחרים. זוהי כאמור, האסטרטגיה החדשה של התאגיד

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE