הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דרום קליפורניה: 100 עצורים במבצע לאיתור מהגרים בלתי חוקיים בשבעה מחוזות בדרום המדינה
גל המעצרים החל בתחילת השבוע במחוזות סביב לוס אנג'לס, בנוכחות מוגברת מהרגיל וזאת בשל חוסר שיתוף הפעולה מצד הרשויות

רשויות ההגירה הפדרליים מסרו הבוקר כי ביצעו מעצרים של חשודים שהפרו את חוקי ההגירה כחלק ממבצע אכיפה חוקי הגירה, שהחל ביום ראשון. נציגי הרשות מסרו כי הם התמקדו בחשודים אשר היוו איום לביטחון הלאומי, לשלום הציבור ולביטחון הגבולות. לדבריהם, המהלך נעשה בשיתוף פעולה עם המשטרה המקומית ובית הסוהר המחוזי על מנת לזהות איומים לביטחונו של הציבור בתחום מגוריו, על ידי שוהים שנמצאים במקום באופן לא חוקי ומיועדים לגירוש.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



בנוסף הם מסרו כי באזורים בהם אין שיתוף פעולה מלא מצד הרשויות כמו בלוס אנג'לס, הם נאלצים להשקיע במשאבים נוספים הכוללים תגבור כוחות נוסף, על מנת לבצע מעצרים בקהילה. לטענתם, חוסר שיתוף הפעולה בנושא, מעמיד את כוחות המשטרה, כלל הציבור ומשתפי הפעולה בסיכון. בנוסף, בעקבות זאת, הם נאלצים להגביר את כמות מבצעי המעצרים. עוד נמסר כי שיקולי המעצר לא יהיו על סמך קריטריון ספציפי שיעמוד בראש סדר העדיפויות, כך שלמעשה, כלל אוכלוסיית מפירי חוקי ההגירה מיועדת למעצר, עיכוב ולאחר משפט, לגירוש. 

מפרסום בוול סטריט ג'ורנל עולה כי המבצע התפרס על פני 7 מחוזות בדרום קליפורניה במסגרתו נעצרו כמאה חשודים. על פי ההערכות היעד עומד על לכידתם של כ-400 שוהים לא חוקיים שמיועדים להשלח לגירוש.  בנוסף מסרו פקידי ההגירה כי רובם בעלי רקע פלילי כבד כאשר חלקם ביצעו פשעים חמורים ואחרים כבר נידונו לגירוש בעבר. המחוזות בהם התנהל המבצע הם לוס אנג'לס, אורנג', ריוורסייד, סן ברנרדינו, ונטורה, סנטרה ברברה וסן לואיס אובסיפו.



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE