הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"אגם הברבורים" ו"רומיאו ויוליה" עולים על בימות לוס אנג'לס החודש
יצירות המוסיקה הקלאסיות של פרוקופייב וצ'ייקובסקי יבוצעו בשתי הופעות של להקות בלט ידועות

רומיאו ויוליה


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



הכוריאוגרף קריסטוף פסטור העתיק את מחזהו המפורסם של שייקספיר למאה ה-20 באיטליה, עם מהפכות פוליטיות מהזמן בו מוסליני שלט במדינה והפיל חיתתו על כולם. עדיין, תוכלו להנות מהמוסיקה הנהדרת שכתב המלחין הרוסי סרגיי פרוקופייב עבור להקת הבלט הרוסית להקת הבלט משיקגו, "הג'ופרי בלט" יופיעו בדורות'י צ'נדלר פביליון ביום שישי, ה-9 במרץ ובמוצ"ש ה-17 במרץ.

במשך מאות השנים מאז כתב שייקספיר את המחזה שלו, הוא הועלה באין ספור וארייציות, מהצגות וסרטים ועד מופעי בלט. בשנים האחרונות אפשר לראות גם את המחזה בעיבוד מודרני, כך שאלו שהשפה השייקספירית קצת קשה להם באוזן, יוכלו להבין ולהתחבר למחזה. אחד העיבודים האהובים למחזה הוא ללא ספק היצירה לבלט שמספרת את סיפור התאהבותם של רומיאו ויוליה, ללא מילים ורק באמצעות מוסיקה וריקוד. 

מחיר כניסה: בין 34-125 דולר הכרטיס. 


135 N. Grand Ave.Los Angeles


אגם הברבורים



יצירת הבלט המפורסמת ביותר אגם הברבורים מספרת את סיפורה של אודט, נערה שקללת קוסם רשע הופכת אותה לברבור בגלל כישוף ואז ניצלת בזכות אהבה אמיתית. יצירתו המפורסמת של צ'ייקובסקי תלווה את להקת הבלט של לוס אנג'לס בשתי הופעות שיועלו ביום שישי ומוצ"ש ה-16-17 במרץ בשעה: 7:30 בערב. את עלילת הבלט בן ארבע מערכות במקור, יצרו ולדימיר בקיצ'ב ווסילי גלצר על פי סיפורי עם רוסיים ואגדה גרמנית עתיקה.  הופעת הבכורה של אגם הברבורים התקיימה בפברואר 1877 בתיאטרון בולשוי במוסקבה ומאז הועלה אין ספור פעמים על ידי להקות בלט בכל רחבי העולם. 

כרטיסים: בין 31-99 דולר.

ההופעות יתקיימו ברויס הול באוניברסיטת יו.סי.אל.איי בווסטווד. 

10745 Dickson Ct.Los Angeles


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE