הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
Southwest Airlines מעלה את מחירי האלכוהול
חברת התעופה הגדולה ביותר לטיסות פנים בארה“ב, מעלה את מחירי המשקאות האלכוהולים בטיסותיה

Southwest Airlines, חברת התעופה הגדולה ביותר לטיסות פנים בארה“ב מעלה החודש את מחירי המשקאות האלכוהולים בטיסותיה. תפריט המשקאות שהתהדר עד כה במחירים זולים במיוחד כמו $5 ל- "Happy hour" בכל שעה, עומדת להעלות את מחירי המשקאות ב- $1-2 למשקה. ברוב המקרים, המחיר החדש עדיין יהיה זול יותר מאשר אצל החברות המתחרות. לדוגמה: בירה $6 ליקר: $7  יין: $6.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



דוברת החברה מליסה פורד מוסרת, כי סאות‘ ווסט איירליינס לא העלתה את מחירי המשקאות מאז שנת 2009 ושהמחירים הנוכחיים הם עדיין תחרותיים ביחס לשאר החברות. נוסעים החמיאו בעבר על מחירי המשקאות הנמוכים בחברה. העלאת המחירים לא תפגע בנוסעים המשתמשים בקופונים לקניית משקאות. חברי המועדון המתמיד יוכלו לקבל ארבעה משקאות חינם על כל עשר טיסות (או חמש טיסות הלוך חזור). נוסעים הרוכשים את הכרטיסים היקרים ביותר, כמו במחלקת עסקים, מקבלים קופון למשקה חינם על כל נסיעה. חברת התעופה מציעה לנוסעים משקה חינם גם בחגים מסויימים לאורך השנה. החגים שנותרו לשנה זו הם Saint Patrick's Day ,יום ההולדת של החברה שחל ב-18 ביוני וכן האלווין.

Southwest Airlines השיקה תפריט משקאות חדש, עם תוספות כמו טקילה, וזאת על מנת להגדיל את ההכנסות. העלאת המחירים של המשקאות, באה בנוסף לתוספת המחיר החדשה שהחברה החלה לגבות בעבור הזכות לעלות בין הראשונים למטוס. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE